Жеке шотыңызға кіріңіз

«FREEDOM PAY LIGHT» Платформасына Клиенттерді қосуға арналған жария оферта

  1.  «FFIN Payments» ЖШС Клиенттерді «FREEDOM PAY LIGHT» Платформасына қосу кезінде Клиенттің ақпараттық-технологиялық қызметтерін көрсету мақсатында осы Жария офертаны (бұдан әрі «Оферта» мәтіні бойынша) орналастырады. 
  2. Қазақстан Республикасы Азаматтық Кодексінің (бұдан әрі – ҚР АК) 395-бабына сәйкес осы оферта Клиенттерге заңды тұлғалар мен жеке кәсіпкерлерді олардың тауарларын/жұмыстарын/қызметтерін өткізу мақсаттары үшін төлем және өзге де интрументтермен қамтамасыз етуге бағытталған қызметтер кешенін ұсынатын «FREEDOM PAY LIGHT» Платформасына қосылуға бағытталған «FFIN Payments» ЖШС (бұдан әрі мәтін бойынша «Қызмет Провайдері») ресми, жария ұсынысы болып табылады. 
  3. Оферта акцепті Клиенттің осы Оферта ережелерінің барлығын қабылдайтынын және келісетінін және оларды ұстануға міндеттенетінін білдіреді. Клиент осы Офертаны акцептеген сәттен бастап осы Оферта Платформа Провайдері мен Клиент арасында осы Офертада белгіленген шарттарда жасалған шарт болып есептеледі.
1. Терминдер мен анықтамалар
1.1. Ақпараттық-технологиялық қызметтер – келесіні қамтитын қызметтер кешені: 1) Платформа Провайдері, Серіктес және Клиент арасында белгіленген байланыс арналары бойынша белгіленген техникалық және ақпараттық деректер алмасу; 2) бенефициар - жеке кәсіпкер, заңды тұлға және төлем қызметтерін жеткізуші арасындағы соңғы ақша аударымдарын жүзеге асыру кезінде ақпараттық және технологиялық өзара іс-әрекеттерді қамтамасыз ететін қызметтер үшінші тұлғалардың қатысуынсыз төлеушілерден қабылданған төлемдер бойынша бенефициар. 
«FREEDOM PAY LIGHT» Платформасы (бұдан әрі мәтін бойынша «Платформа») - заңды тұлғалар мен жеке кәсіпкерлерді олардың тауарларын/жұмыстарын/қызметтерін өткізу үшін төлем және өзге де құралдармен қамтамасыз етуге бағытталған қызметтер кешенін ұсынатын қызмет. Платформа https://freedompay.kz/kz. сайт бетінде орналастырылған, орналастыру құқығы сайт иесі мен Платформа Провайдері арасындағы келісіммен бекітілген. Платформа - бұл Клиентке нақты уақыт режимінде «бір терезе қағидаты» бойынша төлем қызметтерінің кешенін алуға мүмкіндік беретін бірыңғай кеңістік. 
1.2. Платформа Провайдері / Провайдер / Төлем ұйымы – «FFIN Payments» ЖШС, «Freedom PAY LIGHT» Платформасының бас интеграциялық Серіктесі болып табылатын, Провайдер, Серіктес және Клиент арасындағы технологиялық, ақпараттық және талдамалық өзара іс-әрекетті ұсынатын, соңғысына нақты уақыт режимінде Платформа қызметтеріне қосылуға белгіленген қадамдардан өту арқылы қосылуға және Платформаның әртүрлі Серіктестерінің қызметтер кешенін алуға мүмкіндік беретін заңды тұлға. Платформа Клиенттеріне төлем қызметтерін (интернет-эквайринг) көрсетуге байланысты «FFIN Payments» ЖШС интернет желісінде соңғы тауарларды/жұмыстарды/қызметтерді сатқаны үшін Клиенттердің пайдасына төлемдерді қабылдау және жүргізу жөніндегі қызметтер шеңберінде төлем ұйымы болып табылады. 
1.3. Платформада ұсынылған қызметтер: 
1) интернет-эквайринг - ақпараттық технологиялар мен электрондық құралдар мен төлемдерді жүргізу әдістеріне негізделген төлем жүйелері арқылы тауарлар мен көрсетілген қызметтер үшін төлемдер мен есеп айырысуларды Клиенттің пайдасына қабылдау және жүргізу жөніндегі қызметтер; 
2) «ReKassa» онлайн-кассасы (сатуды автоматты есепке алу және салықтарды есепке алу);  
3) онлайн-бөліп төлеу - сатып алушы тауардың немесе көрсетілетін қызметтің құнын бірнеше тең төлемдерге тең уақыт аралықтарында бөле алатын өнім және төлем әдісі; 
4) Freedom POS (бұдан әрі мәтін бойынша «Freedom POS») - төлем карталарымен төлем қабылдауға мүмкіндік беретін электрондық терминал. 
Түсіну мақсатында осы тармақта көрсетілген қызметтерді Платформа Серіктестері Клиенттердің пайдасына төлемдерді қабылдау және жүзеге асыру, оның ішінде электрондық ақшаны пайдалана отырып төлемдерді қабылдау және жүзеге асыру қызметтерін қоспағанда, дербес көрсетеді. Осы қызметтерді көрсету құқығы «FFIN Payments» ЖШС Провайдеріне есептік тіркеудің болуына байланысты берілді (27/03/2019 ж. №02-19-051 https://www.nationalbank.kz/ru/news/uchetnaya-registraciya-platezhnoy-organizacii) Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі ұсынған төлем қызметтерін көрсетуге 
1.4. Платформа Серіктестері – қызметтерді сервисте орналастыратын заңды тұлғалар:  
1) «Фридом Банк Қазақстан» АҚ (Серіктес Банк) - есеп айырысу шотын ашу және «Freedom POS» терминалдарын және басқа да өнімдерді ұсыну қызметтері;   
2) «COMRUN» ЖШС – «ReKassa» онлайн-кассасының қызметтері және басқа да қызметтер;  
3) «Фридом Финанс Кредит МҚҰ» ЖШС – онлайн-бөліп төлеу және кредиттеу қызметтері;  
4) «FFIN Payments» ЖШС - электрондық ақшаны сату (тарату) жөніндегі қызметтер; электрондық ақшаны пайдалана отырып жасалатын төлемдерді қабылдау және өңдеу жөніндегі қызметтер; клиент бастамашылық жасаған төлемдерді электрондық нысанда өңдеу және қажетті ақпаратты банкке, банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымға осы төлемдер бойынша төлемді және (немесе) аударымды жүзеге асыру не ақша қабылдау үшін беру жөніндегі қызметтер. 
Түсіндіру мақсатында Платформа Серіктестері жоғарыда аталған қызметтерді дербес көрсетеді, қызметтер көлемін, сыйақы мөлшерлемелерін, құқықтар мен міндеттерді және өзге де қосымша шарттарды жоғарыда аталған қызметтерге қосылуға мүмкіндік беретін құжаттар негізінде Серіктестер дербес белгілейді. Платформа Клиенттің ақпараттық-технологиялық өзара іс-әрекеттерді қамтамасыз ету арқылы «бір терезе» қағидаты бойынша Серіктестердің жоғарыда көрсетілген қызметтерімен интергациясын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.  
1.5. Жеке кабинет - Платформаға қосылған Клиенттерге ғана ұсынылатын Платформаның мамандандырылған бөлімі. Жеке кабинетте Клиент қосылған қызметтер спектрін, талдамалық ақпаратты (төлемдер статистикасы, айналымдар), төлемдер тізілімдерін және қызметтер бойынша басқа қосымша ақпаратты көре алады. 
1.6. Автонбординг – «Қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл туралы» ҚРЗ талаптарын сақтау мақсатында Платформа Серіктестері жүзеге асыратын Клиентті тексерудің кешенді әдісі. 
1.7. Клиент - осы Офертаны акцептеу жолымен Платформаға қосылған, интернет желісінде тауарларды/жұмыстарды/қызметтерді сататын, Платформаның төлем және/немесе банктік және басқа да құралдарын пайдаланатын заңды тұлға, жеке кәсіпкер. 
1.8. Өтінім - Сервис қызметтеріне қосылу мақсаттары үшін Клиент толтыратын нысан. 
2. Оферта мәні 
2.1. Провайдер осы Оферта аясында Клиентке Провайдерден де, Платформа Серіктестерінен де ұсынылған түрлі қызметтер кешенін қамтитын Платформаға қол жеткізуді ұсынады.  
2.2. Платформаға және Платформа Серіктестерінің қызметтеріне қол жеткізу үшін Клиент осы Офертаның 3-бөліміне сәйкес Клиентті қосу (тіркеу) рәсімінен өту арқылы осы Офертаны акцептейді. 
2.3. Акцепт жасау тәртібі - Провайдердің ұсынысы Клиентті Платформада тіркеген сәттен бастап қабылданды деп есептеледі. Осы Оферта осы Шартта белгіленген талаптарда Платформа Провайдері мен Клиент арасында жасалған шарт деп танылады. 
2.4. Клиент нақты ұсынысты қабылдай отырып, оны қабылдайды және мойындайды: 
- осы Офертаның барлық шарттарымен танысып, оларды қандай да бір алып қоюсыз және шектеусіз толық көлемде қабылдайды және оны сақтауға міндеттенеді; 
- өзінің құқықтық қабілеттілігі мен әрекет қабілеттілігін растайды, сондай-ақ осы Офертаны акцептеу нәтижесінде өзіне жүктелген міндеттемелер үшін жауапкершілікті мойындайды; 
Клиентті Платформаға қосу және Провайдер мен оның Серіктестерінің Платформа шеңберінде қызметтерді одан әрі ұсынуы шеңберінде Провайдердің дербес деректерді және Клиент ұсынған өзге де ақпаратты жинауға және өңдеуге өзінің келісімін білдіреді.  
2.5. Провайдердің кез келген уақытта Офертаны жасасу туралы өз ұсынысын кері қайтарып алуға құқығы бар, бірақ бұл Провайдердің төлем қызметтерін көрсету бөлігінде орындауға қабылданған қызметтер бойынша міндеттемелерінен бас тартуға негіз болып табылмайды.  
2.6. Платформаға әрбір қол жеткізу және/немесе қызметтерді алу кезінде Клиент Платформаны нақты пайдалану және/немесе қызметтерді алу кезінде қолданыста болған редакциядағы осы Офертаның ережелерімен келіседі. 
2.7. Платформа Серіктестердің жаңа қызметтерімен толықтырылуы мүмкін, бұл туралы ақпарат осы Офертаға тиісті №1 қосымшада көрсетіледі, ол жаңа қызметтер қосылған сайын жаңартылатын болады.  
Арнайы шарттар: Клиент осы Офертаның шарттарын қабылдай отырып, Платформада ұсынылған қызметтерді Серіктестер өз бетінше толық көлемде көрсететінін толық түсінеді. Провайдер Платформаның иесі ретінде көрсетілетін қызметтердің көлеміне, құнына әсер етпейді, оның ішінде осы қызметтердің сапасы/нәтижелері/кідірісі/орындалмауы/тиісінше орындалмауы үшін жауапты болмайды. Көрсетілетін қызметтер бөлігінде кез келген шағымдар туындаған кезде Клиент тікелей Серіктестерге дербес жүгінеді.  
2.8. Осы ұсынысты Провайдер біржақты тәртіппен өзгерте алады. Провайдер Клиентке осы өзгерістерді және/немесе толықтыруларды Платформа сайтында олар күшіне енгенге дейін кемінде күнтізбелік 10 (он) күн бұрын жариялау арқылы осы Офертаға өзгерістер және/немесе толықтырулар туралы хабарлайды.  
2.9. Осы Офертаны қабылдай отырып, Клиент Платформа Провайдерінен сервистер, ұсыныстар, қызметтер, акциялар, өнімдер туралы, сондай-ақ жеке кабинетте хабарламалар жіберу арқылы Сервистерді және/немесе қызметтерді өзгерту немесе алып тастау туралы материалдар мен ақпаратты алуға өзінің келісімін білдіреді.  
2.10. Клиент Платформа, Жеке кабинет немесе платформаның жеке функциялары техникалық себептерге байланысты уақытша қол жетімді болмауы мүмкін екендігімен келіседі (сайтта, платформаның және (немесе) платформаның жұмыс істеуін қамтамасыз ететін бағдарламалық-аппараттық құралдарда жоспарлы профилактикалық немесе жөндеу жұмыстарын жүргізуге, бағдарламалық қамтамасыз етудің басқа серверіне жаңартуға немесе көшіруге, авариялар мен олардың салдарын жоюға, интернет желісінің жұмыс істеуіндегі бұзушылықтарға, оның ішінде Интернет желісінің жекелеген фрагменттерінің қолжетімсіздігіне және т. б. байланысты).  
2.11. Клиент мыналарға кепілдік береді: Платформа арқылы қызметтерді алу мақсаттары үшін осы Офертаның шарттарын қабылдауға және орындауға барлық қажетті құқықтарға, өкілеттіктерге, рұқсаттарға ие.  
3. Клиентті қосу тәртібі
3.1. 1-қадам Қосылуға өтінім: Клиент Оферта шарттарын қабылдағаннан кейін тиісті өрістерде барлық қажетті ақпаратты көрсете отырып, Платформаға қосылуға өтінімді толтырады. Осымен Клиент Платформаға қосылу аясында ұсынылатын өзі туралы ақпарат үшін толық тікелей жауапты болады. Осы Офертаны акцептеу арқылы Клиент ҚР қолданыстағы заңнамасына сәйкес ҚР аумағында тіркелген заңды тұлға және\немесе жеке кәсіпкер болып табылатынын растайды. 
3.1.1. Осы Офертаның акцепті Клиентке Платформаға қосылуға және одан әрі Серіктестердің қызметтеріне қол жеткізуге мүмкіндік береді. 
3.1.2. Клиенттің өтінімі Провайдер жүйесінде өңделеді және бұдан әрі Клиент жауап хатпен көрсеткен поштаға қызметтері бар Платформаға тиісті сілтеме жіберіледі.  
Осы Офертаны акцептеу арқылы Клиент Провайдердің өзі таңдаған қызметтерге Клиентті қосу мақсаттары үшін Платформа Серіктестеріне өтінімде көрсетілген Клиент туралы ақпаратты өңдеуге және қызметтер туралы қосымша ақпарат алуға беруіне толық тікелей келісім береді. Клиент туралы, Қызметтерді қосу/қосудан бас тарту нәтижелері туралы, клиенттің қызметінің Серіктестер жүргізетін заңнама талаптарына сәйкестігін тексеру нәтижелері туралы, клиенттің сайты туралы, ол өткізетін тауарлар/жұмыстар/қызметтер туралы және басқа да қажетті ақпарат туралы байланыс арнасы (API - арна) арқылы ақпарат алмасуға мүмкіндік беретін Клиент туралы ақпаратты беру және одан әрі қосылу Провайдер Платформасы мен Серіктес жүйесі арасындағы ақпараттық және технологиялық өзара іс қимыл арқылы жүзеге асырылады. Өтінімдерде Дербес деректер қамтылған жағдайда Провайдер дербес деректерді жинауға және өңдеуге тиісті келісім алу арқылы https://asiapay/privacy_policy _________________________  Дербес деректерді жинау, өңдеу және қорғау жөніндегі саясатқа сәйкес осындай деректерді жинауды және өңдеуді жүргізеді.

3.2. 2-қадам Клиент үшін есеп айырысу шотын ашу: 
3.2.1. Провайдер Клиентке Платформада тіркелу кезінде Платформаның Серіктес Банкінен ұсынылған есеп айырысу шотын ашу қызметін алуға мүмкіндік береді.  
3.2.2. Егер Клиент есеп айырысу шотын ашу бойынша одан әрі қадамдарды жалғастырса, онда Провайдер есеп айырысу шотын ашу аясында Серіктес-Банк ұсынатын деректерді толтыру үшін жаңа өріс ашады. Провайдер Серіктес-Банкке байланыс арналары арқылы Клиентті есеп айырысу шотын ашу қызметіне қосу қажеттілігі туралы ақпарат береді. Серіктес-Банк Провайдерден ақпарат ала отырып, есеп айырысу шотын ашу бойынша қызметті тиісінше ұсыну үшін қажетті рәсімдік әрекеттерді жүргізеді. Клиент Серіктес-Банктің технологиялық ресурсына жіберіледі, онда Клиент нақты уақыт режимінде қажетті құжаттарды толтырады және Автоонбординг рәсімдері жүзеге асырылады. Есеп айырысу шотын ашқаны (пайдаланғаны) үшін Клиенттен алынатын кез келген комиссиялар (сыйақылар) Серіктес-Банктің комиссиясы (сыйақысы) болып табылады және оған тікелей төленеді және Серіктес-Банктің өзінің құжаттамасымен реттеледі.               
3.3. 3-Қадам Клиенттің Автоонбордингі: 
3.3.1. Серіктестік қызметтеріне қосылатын Платформа Клиенттері Серіктестер, соның ішінде Провайдер (төлем қызметтерін ұсынған кезде) Клиенттерді әртүрлі қызметтерді пайдалана отырып, жан-жақты тексеру болып табылатын Автоонбординг тексеру рәсімін аяқтағаннан кейін ғана қосатынын толық түсінуі керек. Әріптестер бұл рәсімді қаржылық мониторинг субъектілері ретінде «Қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл туралы» Қазақстан Республикасы Заңының талаптарына сәйкес, сондай-ақ ішкі клиентті тексеру рәсімдері шеңберінде жүзеге асырады.   
3.3.2. Автоонбордингтің нәтижелері бойынша Серіктес-Банк Клиентке есеп айырысу шотын ашу бойынша қызмет көрсетуден бас тартуға құқылы, ол туралы ақпарат Провайдерге жіберіледі. Өз кезегінде қызмет Провайдері тексеру нәтижелеріне ешқандай әсер етпейді. Бұл ретте баяндалғанды ескере отырып Провайдер Клиентке Сервистің басқа да қызметтерін одан әрі ұсынудан бас тартуға құқылы. 
3.4. 4-қадам Қосылу нәтижелері: Оң қорытынды болған жағдайда (тексеру рәсімінен кейін) Серіктес-Банк Провайдерге Клиенттің тиісті мәртебесі туралы ақпаратты жібереді. 
3.4.1. Шотты сәтті ашқаннан кейін Клиент ашық шоттың деректемелерін, сондай-ақ Серіктестерден қызметтерді одан әрі таңдау мүмкіндігімен Жеке кабинетке қосымша қолжетімділікті алады. 
3.4.2. Сервис Провайдері Клиенттің таңдаған қызметтерін қызметтер мен өзге де қосымша шарттар көрсетілетін бір терезеде қорытындылайды. 
4. Сервис Серіктердің Қызметі
4.1. Клиент таңдаған Платформа Серіктестерінің қызметтері Клиенттің жеке кабинетінде көрсетіледі. 
4.2. Клиент Офертаның 3-бөлімінде белгіленген тіркеу қадамдарынан өткеннен кейін Серіктестердің қызметтеріне қол жеткізе алады. 
4.3. Клиент бір уақытта бірнеше Серіктес қызметтерін таңдай алады, Провайдер Клиенттің таңдалған Серіктестің техникалық ресурстарына көшуін қамтамасыз етеді және Клиент жүзеге асыруы қажет ақпаратты және барлық ілеспе әрекеттерді егжей-тегжейлі көрсетеді. 
4.4. Серіктестердің қызметтері сәтті қосылған кезде Клиентке тиісті мәртебе көрсетіледі және Серіктестерден қосылған қызметтер туралы ақпарат Тікелей Клиенттің жеке кабинетінде көрсетіледі. 
4.5. Тікелей Провайдер ұсынатын қызметтер бөлігінде: 
Интернет-эквайринг қызметтерінің Клиентін таңдау кезінде Провайдер Клиентке «ASIAPAY» төлемдерін қабылдау және жүргізу жөніндегі жүйеге қосылуға арналған сауалнаманы (бұдан әрі сауалнама мәтіні бойынша) көрсетеді.   
Бұл қызметке кіретіндер:  
  1. ақпараттық технологиялар мен электрондық құралдар мен төлемдерді жүргізу әдістеріне негізделген төлем жүйелері арқылы Клиенттің пайдасына тауарлар мен қызметтер үшін төлемдер мен есеп айырысуларды қабылдау және жүргізу жөніндегі қызметтер; 
  2. Осы процессингтік, клирингтік орталықтың төлем жүйесіне қатысушыларға үшінші тұлғалардың төлемдері мен есеп айырысулары бойынша, оның ішінде төлемдер шеңберінде қаржылық ақпаратты (процессинг, клиринг) қабылдау, өңдеу және беру жөніндегі қызметтер. 
  3. электрондық ақшаны өткізу (тарату) жөніндегі қызметтер; 
  4. электрондық ақшаны пайдалана отырып жасалатын төлемдерді қабылдау және өңдеу жөніндегі қызметтер.

Сауалнамада көрсетілген деректерді толтыру басталғанға дейін Клиент төлемдерді қабылдау және жүргізу бойынша ______________________________ қосылу шартының талаптарымен танысады. Осы тармақта көрсетілген қызметтерді «FFIN Payments» ЖШС Провайдері төлем ұйымы мәртебесінде көрсетеді.  
  Сауалнамада Клиент барлық қажетті жолдарды егжей-тегжейлі толтырады және бұдан әрі сауалнама Клиенттің электрондық цифрлық қолтаңбасын (бұдан әрі «ЭЦҚ») пайдалана отырып, қол қоюға жатады. Қол қою мақсатында Клиенттің атқарушы органы басшысының электрондық-цифрлық қолтаңбасы пайдаланылады. ЭЦҚ көмегімен қол қою ______________________________ сервисін пайдалана отырып жүзеге асырылады. Сауалнамаға қол қою арқылы Клиент «FFIN Payments» ЖШС төлем ұйымының «ASIAPAY» жүйесіне қосылу шартының талаптарын сөзсіз қабылдайды. Клиент сондай-ақ осы Офертаның 3.3 тармақшасына сәйкес Автоонбординг рәсімін аяқтайды. 

Сауалнамаға сәтті қол қойылғаннан кейін Провайдер Клиенттің пайдасына төлемдерді қабылдау мен жүргізуді жүзеге асыру үшін терминалдар құру жөніндегі іс-шараларды жүзеге асырады. Жоғарыда көрсетілгендер шеңберінде Клиент пен Провайдердің өзара іс-қимылының барлық кейінгі қадамдарын Провайдер тарапынан жауапты тұлғалар жүзеге асырады. 
5. Провайдердің және Клиенттің құқықтары, міндеттері
5.1. Платформа шеңберіндегі Провайдердің құқықтары:  
5.1.1. Серіктестердің қызметтерін және/немесе тікелей Провайдер көрсететін қызметтерді алу үшін Платформаға қосылу/тіркеу қадамдарын өзгерту шарттарына өзгерістер немесе толықтырулар енгізу немесе оларды біржақты тәртіппен алып тастау.  
5.1.2. Клиент Офертаның шарттарын бұзған кезде, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда Платформаға қолжетімділікті ұсынуды ескертусіз тоқтату.   
5.1.3. Клиенттерді Платформаға қосу және Серіктестердің қызметтеріне қол жеткізу мүмкіндігі үшін абоненттік төлемді орнату/өзгерту. 
5.1.4. Клиенттерге абоненттік төлем тарифтері мен төлем шарттары туралы хабарлау. 
5.1.5. Қажетті жоспарлы алдын алу жұмыстарды, сондай-ақ апаттық жағдайларда жоспардан тыс жұмыстарды жүргізу үшін Платформаның жұмысын тоқтата тұру.  
5.1.6. Платформаның мазмұнын, функционалдығын және пайдаланушы интерфейсін кез келген уақытта өз қалауыңыз бойынша жаңарту. 
5.1.7. Өз қалауы бойынша Платформаның дұрыс жұмыс істеуі үшін үшінші тұлғаларды тарту, сондай-ақ үшінші тарап қызметтерін пайдалану.  

5.2. Провайдердің міндеттері: 
5.2.1. Платформаның дұрыс жұмыс істеуін қамтамасыз ету.  
5.2.2. Платформаға техникалық қолдау көрсету.  
5.2.3. Техникалық ақаулар туындаған жағдайда Платформаның жұмысын мүмкіндігінше қысқа мерзімде қалпына келтіру.  
5.2.4. Платформада жүргізілетін жоспарлы жұмыстар туралы Клиенттерді хабардар ету.  

5.3. Провайдер жауапты емес:  
5.3.1. Клиенттің кінәсінен немесе абайсыздығынан болған есептік деректерге үшінші тұлғалардың қол жеткізуі үшін және мұндай қол жеткізудің салдары үшін.  
5.3.2. Клиент өзінің шотының деректерін жариялауына байланысты кез келген түрдегі зиян үшін, Клиент Оферта шарттарын орындамау салдарынан келтірген залал үшін.
5.3.3. Платформа шеңберінде қызмет көрсететін Серіктестердің кез келген сервистерінің дұрыс жұмыс істемеуі үшін.
5.3.4. Үшінші тараптар қолдайтын Платформаның жекелеген бөліктерінің үздіксіз жұмыс істеуі үшін.
5.3.5. Клиенттің бағдарламалық құралдарының жұмыс қабілеттілігі үшін

5.4. Клиент міндеттенеді:
5.4.1. Желілік қауіпсіздікті бұзуға немесе бағдарламалық-техникалық құралдардың жұмысын бұзуға бағытталған іс-қимылдар жасамауға.
5.4.2. Платформа арқылы алынатын қызметтерді тек өзінің мәлімделген қызметі үшін қолдануға.
5.4.3. Мазмұны Қазақстан Республикасы заңнамасының нормаларына қайшы келетін ақпаратты тарату үшін Платформа Провайдерінің/Серіктестерінің қызметтерін пайдаланбауға.
5.4.4. Тіркеуді жүргізу, дұрыс тіркеу деректерін көрсету, оларды уақтылы өзектендіруге.
5.4.5. Абоненттік төлемді тиісті түрде төлеуге.
5.4.6. Шарттың талаптарына, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Платформаны пайдалануға, сондай-ақ мынадай іс-әрекеттер жасамауға: таратылуы Қазақстан Республикасының заңнамасына қайшы келетін ақпаратты жариялауға, беруге, заңсыз алынған ақпаратты беруге, құрамында вирустар немесе өзге де зиянды құрамбөліктер бар кез келген ақпаратты беруге, бұзылған немесе тоқтатылған Шарт кезінде ақпаратты беруге.
5.4.7. Клиенттің сәйкестендіру параметрлеріне немесе ресурстарына Клиенттің кінәсінен немесе абайсыздығынан қол жеткізген үшінші тұлғалар келтірген кез келген түрдегі залал үшін жауапкершілікті Провайдерге ауыстыруға болмайды.
5.4.8. Тіркелгі деректерінің құпиялылығын сақтауға және оларды жоғалтудан, ұрлаудан, зақымданудан қорғауға бағытталған шараларды қабылдауға.
5.4.9. Платформаға/жеке кабинетке қол жеткізу мүмкін болмаған жағдайда Платформаның жауапты тұлғаларын хабардар етуге.

5.5. Клиент құқылы:
5.5.1. Платформада тіркеу рәсімінен өту арқылы Платформаға қол жеткізу.
6. Тараптардың жауапкершілігі:
6.1. Осы Шарттың талаптары орындалмаған немесе тиісінше орындалмаған жағдайда Тараптар Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапты болады.
6.2. Осы арқылы Платформа Клиенттің осы Офертаның шарттарын акцептеу сәтінде болған нысанда және жай-күйде «сол қалпында» беріледі. Платформа әртүрлі техникалық қуаттар негізінде құрылған және осыған байланысты Провайдер Платформаның үздіксіз жұмысына, сондай-ақ техникалық қателіктердің, жұмыстағы үзілістердің пайда болуына кепілдік бермейді. Мұндай қателіктердің/үзілістердің болуы Провайдер тарапынан тиісінше қызмет көрсетпеу болып табылады және Клиенттердің жалпы залалдарды өтеу туралы талаптарды қоюы үшін негіз бола алмайды.
6.3. Провайдер Платформаның өзі де, Серіктестердің қызметтері/техникалық ресурстары да дұрыс жұмыс істемеуі нәтижесінде Клиентке келтірілген залал үшін жауап бермейді. Тараптар Провайдер Серіктестер сервистерінің жұмысын бақылай алмайтынын және олардың дұрыс жұмыс істемеуінің барлық салдарын уақтылы болдырмайтынын және соның салдарынан Клиент Провайдерге залалдарды өтеу жөніндегі талаптарды қоюға құқығы жоқ екенін мойындайды.
6.4. Провайдер Платформа Серіктестері ұсынатын қызметтердің көлемі мен сапасы үшін жауап бермейді. Серіктестердің дұрыс емес/уақтылы қызмет көрсетуіне байланысты кез келген шағымдар тікелей Серіктестерге жіберілуі және жіберілуі керек.
6.5. Клиентке Платформаның және оның құрамдас бөліктерінің көшірмесін жасауға, қайта өңдеуге, өзгертуге, қандай да бір түрде техникалық талаптарды (шектеулерді) айналып өтуге, рұқсатсыз қол жеткізу әрекеттерін жүзеге асыруға және тиісті рұқсатсыз бөгде бағдарламалық-техникалық құралдарды пайдалану, заңсыз тарату бөлігінде ҚР заңнамасының талаптарына тікелей қайшы келетін өзге де әрекеттерді жасауға тыйым салынады.
7. Платформаны техникалық қолдау
7.1.  Техникалық қолдауды Провайдер осы Шарттың қолданылу кезеңіне жүзеге асырады. Клиент мәселені тұжырымдайды және өтінімді Провайдердің info@asiapay.kz. электрондық поштасына жібереді
7.2. Өтінімді алған сәттен бастап 24 (жиырма төрт) сағат ішінде Провайдер Клиентке өтінімнің орындалуға қабылданғаны және шешім мерзімдері туралы электрондық пошта арқылы хабарлама жібереді.
8.Форс-мажор
8.1. Тараптар, егер бұл еңсерілмейтін күш мән-жайларының, басқаша айтқанда, тарап ақылға қонымды шаралармен, дүлей зілзалаларды, өрттерді, жер сілкіністерін, әскери іс-қимылдарды, ереуілдерді және сол сияқтыларды болжай алмайтын және алдын ала алмайтын төтенше сипаттағы оқиғалардың салдары болып табылса, осы Оферта шеңберінде міндеттемелерді ішінара немесе толық орындамағаны үшін жауапкершіліктен босатылады.
8.2. ңсерілмейтін күш мән-жайларының басталуына байланысты өз міндеттемелерін орындау мүмкін болмаған жағдай жасалған Тарап осы мән-жайлардың басталғаны, болжамды қолданылу мерзімі және тоқтатылуы туралы екінші Тарапқа дереу хабарлауға міндетті.
8.3. Егер еңсерілмейтін күш жағдайлары және/немесе олардың салдары 2 (екі) айдан астам уақыт бойы әрекет ете берсе, Тараптар тиісті шараларды қабылдау үшін қосымша келіссөздер жүргізеді немесе осы Шартты бұзу туралы шешім қабылдайды.
9. Құпиялылық
9.1. Тараптар қызметтерді көрсету кезінде алынған деректердің құпиялылығын қамтамасыз етеді.
10. Офертаның қолданылу мерзімі және шарттарының өзгеруі
10.1. Осы Оферта Клиент оны акцептеген сәттен бастап шарт болып табылады және мерзімсіз әрекет етеді.
10.2.Осы Шарттың талаптарымен келіспеген Клиент оны бұзудың болжамды күніне дейін күнтізбелік 30 (отыз) күн бұрын info@asiapay.kz. электрондық пошта мекенжайы бойынша Провайдердің мекенжайына тиісті жазбаша хабарлама жібере отырып, оны бұзуға құқылы.
10.3. Платформа шеңберінде Клиент пен Провайдер арасында қызметтер көрсетуді тоқтату Клиентке Платформа Серіктестерінен қосылған қызметтерді, оның ішінде Провайдердің өзі ұсынатын төлем қызметтерін ұсынуды тоқтатуға әкеп соқпайды.
10.4.Шарт тоқтатылған кезде, оның ішінде мерзімінен бұрын бұзылған кезде осы Шарт Тараптар өз міндеттемелерін толық орындағанға дейін өзінің қолданысын сақтайды.
10.5. Осы Шартта айтылған жағдайларды қоспағанда, Тараптардың ешқайсысы осы Шарт бойынша өз құқықтары мен міндеттерін екінші Тараптың жазбаша келісімінсіз үшінші тарапқа беруге құқылы емес. 
11. Басқа шарттар
11.1. Тараптар осымен Клиенттің электрондық цифрлық қолтаңбасын (бұдан әрі - ЭЦҚ) (заңды тұлға болса, атқарушы орган басшысының ЭЦҚ; жеке кәсіпкер болса, мәмілеге тікелей жауапты жеке тұлғаның ЭЦҚ) Провайдер немесе Платформа серіктестерінің құжаттарына қол қою мақсатында пайдалануға келіседі. Тараптар ЭЦҚ арқылы қол қойылған құжаттардың заңды күшін мойындайды.
Біз cookie-файлдарын қолданамыз
Жарайды
Әзірлеушілерге
Табылған қауіпсіздік мәселелері туралы хабарлаңыз
Контактілер
Қазақстан, Алматы қаласы, 050000, БЦ Кайсар Плаза, Желтоксан 115, 2 қабат
Жұмыс кестесі: 10:00 - 19:00 (GMT+5)
Құпиялылық саясаты
Жария оферта
Ұйым PCI DSS стандартының талаптарына сәйкес келеді
Төлем ұйымының тіркеу нөмірі № 02-23-153.
© 2025 Freedom Pay