Мы используем cookie-файлы
Хорошо

Интернет-дүкеннің веб-сайтын жылжытудың ең жақсы 11 маркетингтік стратегиясы

Интернет-дүкенге арналған ең жақсы 11 маркетингтік стратегия

Интернет-дүкенді қалай дұрыс насихаттауға болады? Бұл сұраққа жауап беру үшін интернет-дүкеннің маркетингтік стратегиясын жасау қажет. Мұны не үшін және қалай жасау керек, біз осы мақалада қарастырамыз.

Маркетингтік стратегия дегеніміз не және ол неге қажет?

Маркетингтік стратегия-бұл бизнестің мақсаттарын белгілеу және маркетинг құралдары арқылы мақсаттарға қалай және неден қол жеткізуге болатындығын сипаттау тәсілі. Маркетингтік стратегия интернет-дүкеннің даму стратегиясын көрсетуі үшін келесі сұрақтарға жауаптарды қамтуы керек:
  1. Компанияның нарықтағы қазіргі жағдайы қандай? Бұл сұраққа интернет-дүкеннің күшті және әлсіз жақтарын, сондай-ақ сыртқы ортаны сипаттайтын SWOT матрицасының көмегімен жауап беру ыңғайлы, яғни сыртқы факторларға байланысты мүмкіндіктер мен қауіптер-бәсекелестердің мінез-құлқы, жаңа ойыншылардың пайда болуы, заңнама, қоғамдық пікір және т. б. бұл сұрақтарға жауаптар ұжымдық түрде тұжырымдалуы маңызды, компанияның негізгі қызметкерлерінің пікірлері негізінде. Бұл тәсіл объективтілік пен құрылымдылықты арттырады.
  2. Ағымдағы жағдайды ескере отырып, 1-5 жылдан кейін интернет-дүкеннің бизнес мақсаттары қандай? Бизнес мақсаттары қысқа, орта және ұзақ мерзімді болып бөлінуі мүмкін. Қысқа мерзімді мақсаттар көбінесе операциялық көрсеткіштермен байланысты: сатуды ұлғайту және кірісті арттыру стратегиясы. Орта мерзімді бизнес мақсаттары қазіргі жағдайда мүмкін болатын өсу нүктелерімен байланысты: жаңа клиенттік сегменттерді тарту, тауарлар мен қызметтердің ассортиментін өзгерту, жұмыс географиясын өзгерту және жаңа нарықтарға шығу. Ұзақ мерзімді мақсаттар көбінесе болашақ туралы қалаған көзқараспен байланысты, оны барлық қызметкерлер бизнестің қайда бара жатқанын түсінуі үшін тұжырымдау керек.
  3. Интернет-дүкендегі Маркетинг көбінесе қысқа және ұзақ мерзімді мақсаттарға негізделген, оларға жету үшін маркетинг арсеналында көптеген құралдар бар. Қысқа мерзімді мақсаттарға жету үшін интернет-дүкенді ілгерілетудің барлық тиісті тәсілдерін қоса отырып, тоқсан сайын бір жылға арналған маркетингтік жоспар құру қажет. Орта мерзімді мақсаттарға қол жеткізу үшін нарықты, тұтынушыларды талдауды және интернет-дүкеннің бизнес көрсеткіштерінің өзгеру болжамын қамтитын стратегия тұжырымдалады.

Маркетингтік стратегияның мысалы

Интернет-дүкен жаңа нарыққа шыққан кезде келесі тармақтарды қамтитын маркетингтік жоспар құру маңызды:
  1. Нарықты талдау-әлеуетті тұтынушылардың портреті және олардың саны, өткен кезеңдегі өзгеру динамикасы, алдағы бірнеше жылға болжам.
  2. Интернет-дүкен ұсынатын тауарлар мен қызметтер тұтынушылардың қандай мәселелерін шешеді?
  3.  Бәсекелестердің қайсысы мақсатты тұтынушылармен жұмыс істейді және қалай?
  4.  Интернет-дүкен ұсынысының артықшылықтары қандай (баға артықшылығы, сапасы, беделі, ассортименттің бірегейлігі)?
  5.  Сайттың маркетингтік стратегиясы-клиенттің жолы мен ыңғайлылығы, өнімді немесе қызметті таңдау процесі, тіркеу процесі, төлем процесі және сатып алуды аяқтау.
  6.  Тауарды тұтынушыға жеткізу процесі-жеке жеткізу, логистикалық компаниялармен серіктестік, интеграция қолданыстағы логистикалық тізбектер (пошта, беру пункттері, дүкендерде беру және т.б.).
  7. Бренд стратегиясы-нарықтың ерекшеліктерін ескере отырып, ағымдағы бренд немесе жаңа бренд, бренд хабарламаларын жасау, жарнама жасау.
  8. Интернет-дүкенді жылжыту әдістері-интернетте жылжыту, офлайн режимінде жылжыту, интернет-дүкеннің веб-сайтын жылжыту.
  9. Клиенттерді қолдау және операциялық процестер-қолданыстағы жүйені кеңейту немесе жаңасын құру, маркетингтік қолдау құралдары (чаттар, электрондық пошта және т.б.).

Интернет-дүкенді жылжыту ерекшеліктері

Интернет-дүкенді жылжытуға ақша жұмсамас бұрын, сапалы процестерді құрғаныңызға және клиенттің сатып алу жолындағы барлық мүмкін кедергілерді алып тастағаныңызға көз жеткізіңіз. Келесі тармақтарға назар аударыңыз.

1. Сатып алушыларға жалпы құнын мүмкіндігінше тезірек хабарлаңыз
Көбінесе, тапсырыс беру кезінде Сатып алушы өнімді таңдаған кездегіден гөрі жиынтық сома көп болады. Бұл сатушы жеткізу сомасы немесе салықтар сияқты қосымша шығындарды бірден көрсетпеген кезде болады. Мұндай жағдайларда сатып алушылар сатып алуды рәсімдемей, басқа сатушыға кетуі мүмкін.

2. Клиенттерге тіркелгі жасауды қажет етпестен сатып алуға рұқсат етіңіз.
Пайдаланушыға қонақтарды тексеру арқылы сатып алуға мүмкіндік беріңіз. Пайдаланушы тіркелгісін жасау сатушы үшін пайдалы болғанымен, сатып алушылар көбінесе тіркелгі жасауға немесе құпия сөзді қалпына келтіруге көп уақыт жұмсамайды.

3. Төлем процесінде пішін өрістерінің санын азайтыңыз
Пішіндерден қажетсіз өрістерді алып тастаңыз, өйткені пішін өрістерінің көп болуы төлем процесін қиындатуы мүмкін. Пішіннің тек 6-7 өрісін қалдырған жөн. Деректерді автоматты түрде сақтауды қосу, опциялардың ашылмалы тізімі Сатып алушы үшін бүкіл процесті жеңілдетуі мүмкін.

4. Прогресс индикаторын қойыңыз
Пайдаланушы сатып алудың қай кезеңінде екенін түсінуі үшін Сіз бүкіл сатып алу процесін кезеңдерге бөліп, индикатор түрінде нақты көрсете аласыз. Осылайша, пайдаланушы процесті аяқтау үшін қанша кезең қалғанын көреді.

5. Азық-түлік мөлшерін жаңартуды және Себеттен алып тастауды жеңілдетіңіз
Тапсырыс бермес бұрын, Пайдаланушы себетке не салғанын және қанша мөлшерде екенін көруі керек. Көбінесе пайдаланушылар қате түрде өнімнің дұрыс емес мөлшерін көрсете алады. Пайдаланушы себетке затты қайта жинамауы үшін себеттің мазмұнын немесе тауардың санын өзгерту мүмкіндігіне ие болуы керек.

6. Бірнеше төлем әдістерін беріңіз
Егер сатып алушыда бірнеше төлем опциялары болса, бұл сәтті сатып алу мүмкіндігін арттырады. Төлем әдістерінің кең спектрін ұсына отырып, сатып алушы көбірек сатып алушыларға қол жеткізе алады және оларды тезірек тапсырыс беруге ынталандырады. Ең танымал төлем әдістерін ең көрнекті ету керек, сондықтан сатып алушы ең қолайлы нұсқаны тезірек таба алады.

7. Мобильді сайтты оңтайландырыңыз
Сайттарға кірудің негізгі үлесі мобильді құрылғыларға тиесілі. Сайтты құру немесе өзгертулер енгізу кезінде мобильді құрылғыларда заттардың қалай көрінетінін ескеру маңызды, сатып алушылар мобильді құрылғылардан кірген кезде сайтты оңай шарлауы керек. Сонымен қатар, сайттың жылдам жүктелуін қамтамасыз ету керек – тіпті ең аз кідіріс конверсияға теріс әсер етуі мүмкін.

8. Әрқашан сынап көріңіз
Тестілеу өте маңызды, өйткені пайдаланушылардың мінез-құлқы мен сұраулары жиі өзгереді. Пайдаланушы өзгертулерінің бірін енгізіп, тестілеуде а / іске қосу керек. Тестілеуді дұрыс бағалау үшін барлық өзгерістер бір-бірден енгізілуі керек.

Интернет-дүкенді жылжытудың ең жақсы 10 әдісі

Төменде интернет-дүкенді онлайн-жылжытудың ең тиімді әдістері сипатталған. Қажетті әсерді алу үшін бірден бірнешеуін таңдаған дұрыс екенін есте ұстаған жөн. Сондай-ақ, әрбір әдіс бизнес мақсатына жету үшін қалай жұмыс істейтінін қадағалап, нәтижелерге байланысты оны өзгерту немесе қалдыру керек.

SEO жарнамасы: іздеу жүйелері үшін сайтты оңтайландыру
Search engine optimization-Google немесе Yandex сияқты іздеу жүйелерінде интернет-дүкенді ілгерілетуге көмектесетін жұмыстар кешені. Дүкеннің веб-сайты белгілі бір талаптарға сай болған сайын, оның іздеу жүйесінің 1-2 бетінде пайда болу ықтималдығы соғұрлым жоғары болады, яғни оны көбірек пайдаланушылар көреді. Іздеу жүйелерінің негізгі талаптары-сайттың жылдамдығы, оның ыңғайлылығы және пайдаланушылардың сұраныстарына сәйкестігі. SEO жұмыстары үнемі жүргізілуі керек, өйткені пайдаланушылардың сұраныстары да үнемі өзгеріп отырады.

Электрондық пошта маркетингі
Бұл бизнесті дамыту және тұтынушылармен қарым-қатынасты сақтау үшін email ақпараттық бюллетеньдерін пайдалану. Нәтиже жаңа және қайталанатын сатылымдардың артуы, сондай-ақ клиенттердің интернет-дүкенге деген адалдығының жалпы нығаюы болуы мүмкін. Электрондық пошта маркетингінің тиімді болуы үшін абоненттер мен клиенттердің дерекқорын құру және олармен үнемі электрондық пошта арқылы байланысу, компания туралы сөйлесу және белсенді әрекеттерді ынталандыру қажет. Электрондық пошта маркетингі интернет-дүкенді жылжытудың ең тиімді әдістерінің бірі болып саналады.

SMM
Бұл әлеуметтік медиа маркетингі. Жер тұрғындарының шамамен 60% - социальных әлеуметтік платформалардың бірінде кем дегенде бір есептік жазба бар, бұл бизнеске мақсатты аудиториямен өзара әрекеттесуге үлкен мүмкіндіктер береді. Ақпаратты кеңінен тарату және жылдам тарату арқылы SMM жаңа өнімдер туралы хабарлауға, жаңа креативтер ұсынуға, бренд бейнесін жасауға, сатып алушыларды тікелей әлеуметтік желілерге тартуға жарамды.

Адалдық бағдарламалары
Бұл интернет-дүкен өнімдері мен қызметтеріне қызығушылықты арттырудың, сондай-ақ бастапқы және қайта сатып алуды арттырудың тәсілі. Көбінесе адалдық бағдарламалары қойма қалдықтарын басқару және белгілі бір тауарларды сатуды ынталандыру үшін қолданылады. Сондай-ақ, адалдық бағдарламалары аудиторияның талғамы мен қалауын зерттеуге және жаңа ұсыныстарды қалыптастыруға көмектеседі. Адалдық бағдарламаларының келесі түрлері бар:
1. Жеңілдік – келесі сатып алуға жеңілдік беру.
2. Жинақтаушы-интернет-дүкеннің тауарлары мен қызметтеріне жұмсауға болатын бонустар немесе ұпайлар жинақтау.
3. Ақылы-сату немесе белгілі бір ақыға тегін жеткізу сияқты жабық қызмет түрлеріне қол жеткізу.
4. Коммерциялық емес-әлеуметтік, экологиялық немесе басқа да қоғамдық мақсаттарға бағытталған бағдарлама арқылы оң имидж құру.

Контекстік жарнама
Бұл пайдаланушыға тауарға немесе қызметке қызығушылық танытқан сәтте, мысалы, оларды іздеу жүйесінде іздеген кезде көрсетілетін интернет-жарнамалар. Яғни, контекстік жарнама ыстық сұраныспен жұмыс істейді және сатып алушының қызығушылығын тез сатып алуға түрлендіруге мүмкіндік береді.

Мазмұн маркетингі
Мазмұнды маркетинг-бұл бренд туралы хабардарлықты арттыру және сатылымды арттыру үшін Мазмұнды (Мақалалар, сауалнамалар, зерттеулер) құру процесі. Интернет-дүкен үшін контенттік маркетинг тауарлар мен қызметтер туралы пікір алмасу, ассортиментті жақсарту, белгілі бір өнім туралы әңгімелеу, сондай-ақ жарқын және қызықты сипаттама арқылы сатып алуды ынталандыру үшін пайдалы болады. Мазмұн неғұрлым көп жасалса, соғұрлым мақсатты пайдаланушылар онымен байланысады, соғұрлым олар брендке сенеді және оны ұсынады.

Бейне маркетинг
Бұл мазмұн маркетингінің бөлігі, мұнда мазмұн бейнелер болып табылады. Маркетингтің бұл түрі соңғы жылдары әсіресе танымал болды, өйткені сауалнамалар бойынша бейне пайдаланушылардың 90% - ы сатып алу туралы шешім қабылдауға көмектеседі. Бейнелер өнімдер мен қызметтер, акциялар мен арнайы ұсыныстар туралы жарқын және тартымды түрде сөйлесуге, сондай-ақ брендке жаңа аудиторияны тартуға мүмкіндік береді.

Кросс-сату (cross-sell)
Бұл негізгі сатып алумен бірге қосымша тауарлар мен қызметтерді ұсыну. Ілеспе тауарлар кездейсоқ емес, бірақ олар таңылған ретінде қабылданбауы үшін бастапқы сатып алуға пайдалы болуы керек. Кросс-сату көбінесе ұқсас Профильді немесе ұқсас сатып алу тарихы бар клиенттердің сатып алу статистикасына негізделген.

Серіктестік бағдарламалар
Бұл агенттік схема бойынша клиенттерді тарту бойынша серіктестермен жұмыс. Серіктестермен келісім жасай отырып, интернет-дүкен жарнамаға аз ақша жұмсайды және белгіленген бағамен сатылым алады. Көптеген интернет-дүкендер үшін серіктестік бағдарламалар (affiliate) жаңа клиенттердің тұрақты көзі болып табылады.

Ыңғайлы төлем жүйесі
Төлем процесі сәтті сатылымға айналуға үлкен әсер етеді. Ол неғұрлым жылдам және ыңғайлы болса, жол бойында әлеуетті клиенттер азаяды. Төлем процесін оңтайландыру үшін Freedom Pay сияқты мамандандырылған қызметтерге жүгінген дұрыс.

Неліктен Freedom Pay-да онлайн төлемдерді қабылдау қызметтеріне жүгіну керек

Тегін төлемді таңдаудың бірнеше себептері бар:
  • Freedom Pay-бірнеше елдерде жұмыс істейтін халықаралық компания. Біз интернет-дүкен жұмысының жергілікті ерекшеліктерін білеміз және түсінеміз және әр компания үшін жеке шешімді таңдаймыз.
  • Freedom Pay нысанаға қатысты көптеген төлем әдістерін ұсынады сегменттер және елдер: халықаралық және жергілікті банк карталарынан төлем, байланыссыз төлем, ұялы телефондардың, электрондық әмияндардың және мессенджерлердің балансынан төлем.
  • Freedom Pay бірнеше банктермен жұмыс істейді, бұл сәтті сатылымға жоғары конверсияны сақтауға және сатып алушыларды жоғалтпауға мүмкіндік береді.
  • Freedom Pay көп уақыт пен ресурстарды қажет етпейтін жылдам қосылымды ұсынады – барлық төлем әдістеріне бір келісім-шарт, ең танымал cms-пен интеграция, жауап беретін төлем түрлері.
  • Біздің клиенттер төлемдер мен төлемдерді, сондай-ақ тұрақты жедел қолдауды бақылауға болатын ыңғайлы жеке кабинет алады.
Интернет-дүкеннің маркетингтік стратегиясы жалпы бизнес стратегиясының маңызды бөлігі болып табылады. Маркетинг құралдары өзекті және тиімді болуы үшін бизнес мақсаттарын тұжырымдау, маркетингтік міндеттерді анықтау және маркетингтік әрекеттердің егжей-тегжейлі жоспарын жасау бойынша жұмыс жүргізу қажет.