Төменде интернет-дүкенді онлайн-жылжытудың ең тиімді әдістері сипатталған. Қажетті әсерді алу үшін бірден бірнешеуін таңдаған дұрыс екенін есте ұстаған жөн. Сондай-ақ, әрбір әдіс бизнес мақсатына жету үшін қалай жұмыс істейтінін қадағалап, нәтижелерге байланысты оны өзгерту немесе қалдыру керек.
SEO жарнамасы: іздеу жүйелері үшін сайтты оңтайландыру
Search engine optimization-Google немесе Yandex сияқты іздеу жүйелерінде интернет-дүкенді ілгерілетуге көмектесетін жұмыстар кешені. Дүкеннің веб-сайты белгілі бір талаптарға сай болған сайын, оның іздеу жүйесінің 1-2 бетінде пайда болу ықтималдығы соғұрлым жоғары болады, яғни оны көбірек пайдаланушылар көреді. Іздеу жүйелерінің негізгі талаптары-сайттың жылдамдығы, оның ыңғайлылығы және пайдаланушылардың сұраныстарына сәйкестігі. SEO жұмыстары үнемі жүргізілуі керек, өйткені пайдаланушылардың сұраныстары да үнемі өзгеріп отырады.
Электрондық пошта маркетингі
Бұл бизнесті дамыту және тұтынушылармен қарым-қатынасты сақтау үшін email ақпараттық бюллетеньдерін пайдалану. Нәтиже жаңа және қайталанатын сатылымдардың артуы, сондай-ақ клиенттердің интернет-дүкенге деген адалдығының жалпы нығаюы болуы мүмкін. Электрондық пошта маркетингінің тиімді болуы үшін абоненттер мен клиенттердің дерекқорын құру және олармен үнемі электрондық пошта арқылы байланысу, компания туралы сөйлесу және белсенді әрекеттерді ынталандыру қажет. Электрондық пошта маркетингі интернет-дүкенді жылжытудың ең тиімді әдістерінің бірі болып саналады.
SMM
Бұл әлеуметтік медиа маркетингі. Жер тұрғындарының шамамен 60% - социальных әлеуметтік платформалардың бірінде кем дегенде бір есептік жазба бар, бұл бизнеске мақсатты аудиториямен өзара әрекеттесуге үлкен мүмкіндіктер береді. Ақпаратты кеңінен тарату және жылдам тарату арқылы SMM жаңа өнімдер туралы хабарлауға, жаңа креативтер ұсынуға, бренд бейнесін жасауға, сатып алушыларды тікелей әлеуметтік желілерге тартуға жарамды.
Адалдық бағдарламалары
Бұл интернет-дүкен өнімдері мен қызметтеріне қызығушылықты арттырудың, сондай-ақ бастапқы және қайта сатып алуды арттырудың тәсілі. Көбінесе адалдық бағдарламалары қойма қалдықтарын басқару және белгілі бір тауарларды сатуды ынталандыру үшін қолданылады. Сондай-ақ, адалдық бағдарламалары аудиторияның талғамы мен қалауын зерттеуге және жаңа ұсыныстарды қалыптастыруға көмектеседі. Адалдық бағдарламаларының келесі түрлері бар:
1. Жеңілдік – келесі сатып алуға жеңілдік беру.
2. Жинақтаушы-интернет-дүкеннің тауарлары мен қызметтеріне жұмсауға болатын бонустар немесе ұпайлар жинақтау.
3. Ақылы-сату немесе белгілі бір ақыға тегін жеткізу сияқты жабық қызмет түрлеріне қол жеткізу.
4. Коммерциялық емес-әлеуметтік, экологиялық немесе басқа да қоғамдық мақсаттарға бағытталған бағдарлама арқылы оң имидж құру.
Контекстік жарнама
Бұл пайдаланушыға тауарға немесе қызметке қызығушылық танытқан сәтте, мысалы, оларды іздеу жүйесінде іздеген кезде көрсетілетін интернет-жарнамалар. Яғни, контекстік жарнама ыстық сұраныспен жұмыс істейді және сатып алушының қызығушылығын тез сатып алуға түрлендіруге мүмкіндік береді.
Мазмұн маркетингі
Мазмұнды маркетинг-бұл бренд туралы хабардарлықты арттыру және сатылымды арттыру үшін Мазмұнды (Мақалалар, сауалнамалар, зерттеулер) құру процесі. Интернет-дүкен үшін контенттік маркетинг тауарлар мен қызметтер туралы пікір алмасу, ассортиментті жақсарту, белгілі бір өнім туралы әңгімелеу, сондай-ақ жарқын және қызықты сипаттама арқылы сатып алуды ынталандыру үшін пайдалы болады. Мазмұн неғұрлым көп жасалса, соғұрлым мақсатты пайдаланушылар онымен байланысады, соғұрлым олар брендке сенеді және оны ұсынады.
Бейне маркетинг
Бұл мазмұн маркетингінің бөлігі, мұнда мазмұн бейнелер болып табылады. Маркетингтің бұл түрі соңғы жылдары әсіресе танымал болды, өйткені сауалнамалар бойынша бейне пайдаланушылардың 90% - ы сатып алу туралы шешім қабылдауға көмектеседі. Бейнелер өнімдер мен қызметтер, акциялар мен арнайы ұсыныстар туралы жарқын және тартымды түрде сөйлесуге, сондай-ақ брендке жаңа аудиторияны тартуға мүмкіндік береді.
Кросс-сату (cross-sell)
Бұл негізгі сатып алумен бірге қосымша тауарлар мен қызметтерді ұсыну. Ілеспе тауарлар кездейсоқ емес, бірақ олар таңылған ретінде қабылданбауы үшін бастапқы сатып алуға пайдалы болуы керек. Кросс-сату көбінесе ұқсас Профильді немесе ұқсас сатып алу тарихы бар клиенттердің сатып алу статистикасына негізделген.
Серіктестік бағдарламалар
Бұл агенттік схема бойынша клиенттерді тарту бойынша серіктестермен жұмыс. Серіктестермен келісім жасай отырып, интернет-дүкен жарнамаға аз ақша жұмсайды және белгіленген бағамен сатылым алады. Көптеген интернет-дүкендер үшін серіктестік бағдарламалар (affiliate) жаңа клиенттердің тұрақты көзі болып табылады.
Ыңғайлы төлем жүйесі
Төлем процесі сәтті сатылымға айналуға үлкен әсер етеді. Ол неғұрлым жылдам және ыңғайлы болса, жол бойында әлеуетті клиенттер азаяды. Төлем процесін оңтайландыру үшін Freedom Pay сияқты мамандандырылған қызметтерге жүгінген дұрыс.