Мы используем cookie-файлы
Хорошо

Картадағы қаражатты ұстау: банктегі ұстау дегеніміз не

Қаражатты ұстау дегеніміз не және қандай бизнеске кейінге қалдырылған төлем қажет
Қаражатты ұстау-бұл тауар немесе қызмет үшін кепілдік немесе алдын ала төлем ретінде клиенттің банктік шотында немесе төлем картасында белгілі бір ақша сомасын уақытша бұғаттау. ұстау кезінде бұл қаражатты клиент басқа төлемдер немесе шығындар үшін пайдалана алмайды. Қажет болса, уақытша бұғатталған соманы қайтару тез және комиссиясыз жүзеге асырылады.

Неліктен қаражат ұстауі қолданылады?

Қолма-қол ақшаны ұстау бизнестің әртүрлі салаларында келесі себептер бойынша қолданылады:
  1. Төлем кепілдігі: ұстау қызметтерге немесе тауарларға төлем кепілдігін қамтамасыз ету үшін пайдаланылуы мүмкін, әсіресе төлем тәуекелі жоғары немесе қосымша шығындар туындауы мүмкін жағдайларда.
  2. Кепіл: кейбір салаларда картадағы резервтелген сома ықтимал шығындар, зақымданулар немесе айыппұлдар үшін кепіл ретінде клиент картасында қолма-қол ақшаны ұстау үшін пайдаланылуы мүмкін.
  3. Алдын ала төлем: ұстау қызмет көрсеткенге немесе тауарды жеткізгенге дейін клиенттің картасындағы қаражатты алдын ала төлеу немесе авторизациялау үшін қолданылуы мүмкін. Бұл қаржылық кепілдікті қамтамасыз етуге және төлем жасамау қаупін азайтуға көмектеседі.
  4. Қаражаттың жеткіліктілігін тексеру: бұғатталған соманы транзакция жасамас бұрын клиенттің шотында немесе картасында жеткілікті қаражаттың болуын тексеру үшін де пайдалануға болады.
  5. Транзакцияларды есепке алу және өңдеу: ұстау қажетті қаржылық операцияларды жүргізуге, төлемдерді өңдеуге және тексеруге, сондай-ақ клиенттің картасынан түпкілікті есептен шығарылғанға дейін ықтимал дауларды немесе төлем мәселелерін шешуге мүмкіндік береді.
Жалпы, уақытша бұғатталған қаражат бизнестің мүдделерін қорғауды қамтамасыз етеді, қаржылық тәуекелдердің алдын алуға және төлем операцияларының қауіпсіздігін қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Онлайн бизнес сатып алушы тарапынан төлеуге сенімді. Егер мәміле жасалмаса, сатып алушы қаражаттың сақталуына сенімді.

Қандай бизнес ақша қаражатын ұстауті пайдаланады

Брондауды кеңінен қолданатын Бизнестің мысалдарының ішінде мыналарды атап өтуге болады:
  1. Қонақ үй бизнесі: қонақ үйлер мен курорттар төлем кепілдігін қамтамасыз ету және ықтимал қосымша шығындарды немесе залалды жабу үшін қонақүйлерді тіркеу кезінде қонақтардың несие карталарында төлемді ұстауді қолдана алады.
  2. Автокөлікті жалға беру: автокөлік жалдау компаниялары автокөліктің зақымдануы немесе жалдау шарты бұзылған жағдайда кепіл ретінде клиенттің картасын есептен шығаруға тыйым салуы мүмкін.
  3. Мейрамханалар мен барлар: кейбір мейрамханалар мен барлар клиенттердің несие карталарында, әсіресе үлкен іс-шараларды өткізу немесе брондау кезінде төлемді ұстауті қолдана алады.
  4. Авиакомпаниялар: әуе билеттерін брондау кезінде авиакомпаниялар орындар мен билеттерді брондауды қамтамасыз ету үшін жолаушылардың несие карталарында төлемді ұстауді қолдана алады.
  5. Интернет-брондау платформалары: Интернеттегі тұрғын үйді, әуе билеттерін және басқа қызметтерді брондау қызметтері кепілдік немесе алдын-ала төлем ретінде пайдаланушы картасындағы соманы уақытша бұғаттай алады.
  6. Интернет-дүкендер: клиенттер тапсырыс бере алады және төлемді тауар жеткізілгенге немесе қызмет алғанға дейін кейінге қалдыра алады.
  7. Туристік агенттіктер: клиенттер демалысқа немесе турларға тапсырыс бере алады, оларды кейінірек, сапардың басталу күніне жақын төлей алады.
Картадағы қаражатты бұғаттау қаржы ағындарын бақылау, алдын ала төлем немесе кепілдік талап етілетін әртүрлі салаларда кеңінен қолданылады.

ұстау қалай жұмыс істейді

Қолма-қол ақшаны кезең-кезеңімен ұстаутің әдеттегі сценарийін қарастырыңыз:
  1. Бастама: қаражатты ұстау процесі компания немесе ұйым клиенттің банктік шотында белгілі бір ақша сомасын бұғаттауды сұраған кезде басталады. Жоғарыда сипаттағанымыздай, бұл сатып алу, қонақүйді брондау немесе көлікті жалға алу кезінде болуы мүмкін.
  2. Авторизация: транзакция жасағанда немесе кассада жүйе клиенттің картасында жеткілікті қаражаттың болуын тексереді және белгілі бір соманы ұстауға рұқсат сұрайды.
  3. Бұғаттау: егер мақұлданса, клиенттің картасында белгілі бір сома қатып қалады, бірақ картадан ақшаны нақты есептен шығару әлі болмайды. Алдын ала авторизациялау кезеңінде ұсталған сома клиент үшін қол жетімді болмайды. Қаражатты ұстау әдетте шектеулі мерзімге ие. Бұл мерзім алдын-ала анықталуы немесе банктің немесе ұстаутің бастамашысы болған ұйымның саясатына байланысты болуы мүмкін. Осы мерзім аяқталғаннан кейін сома автоматты түрде ашылады.
  4. Транзакцияны аяқтау: қызметті орындау, тауарды жеткізу немесе мәміленің белгілі бір кезеңін орындау аяқталғаннан кейін клиенттің картасынан нақты ақша алынады. Ол үшін эквайер эмитентке сатып алу деректері бар клирингтік файлдарды жібереді. Эмитент клиенттің картасынан алдын-ала авторизацияда ұсталған соманы есептен шығарады және ақша сатушының немесе қызмет провайдерінің шотына түседі. Осыдан кейін эмитент, эквайер және төлем провайдері жасалған транзакция үшін комиссия алады.
  5. Авторизациядан бас тарту: кейбір жағдайларда авторизациядан бас тарту қажет болуы мүмкін. Мысалы, егер Тапсырыс жойылса немесе қызмет көрсетілмесе. Авторизациядан бас тартқан кезде, авторизация кезеңінде ұсталған сома босатылады және клиентке қайтадан қол жетімді болады. Бұл жағдайда Комиссия алынбайды.
ұстаутің нақты процестері мен уақыты төлем жүйесіне, банкке немесе сатушының саясатына байланысты өзгеруі мүмкін екенін ескеру маңызды. Қолма-қол ақшаны кезең-кезеңімен ұстау процесі туралы толық ақпарат алу үшін белгілі бір банкке немесе төлем жүйесіне жүгіну ұсынылады.