Мы используем cookie-файлы
Хорошо

Онлайн қызметтерді қалай дұрыс сатуға болады

Интернетте қызметтерді қалай дұрыс сатуға болады

Интернетке кең қол жетімділіктің және онлайн платформалардың дамуының арқасында онлайн қызметтерді ұсыну кең аудиторияны тартудың ыңғайлы және тиімді әдісі болды. Алайда, интернет арқылы өз қызметтеріңізді сәтті ұсыну үшін белгілі бір стратегиялар мен әдістерді ұстану қажет.

Өз қызметтеріңізді интернетте қалай сатуға болады?

Мақсатты аудиторияны анықтаудан бастап, төлем жасау үшін ыңғайлы қызметті таңдауға дейін, әр қадам сәтті онлайн-бизнесті құруда шешуші рөл атқарады. Осы қадамдарды мұқият қарастырып, өз қызметтеріңізді қалай сатуға болатындығын білейік:
1.Мақсатты аудиторияны анықтаңыз:
Сіздің онлайн қызметтеріңіз кімге арналғанын анықтаңыз. Өз орныңызды зерттеңіз, қызметтерді қайда сату керектігін түсініңіз, клиенттердің қажеттіліктері мен ауыртпалықтарын анықтаңыз және идеалды сатып алушының профилін жасаңыз. Бұл күш-жігерді ең перспективалы аудиторияға бағыттауға көмектеседі.
2.Кәсіби веб-сайт жасаңыз:
Сіздің сайтыңыз виртуалды әлемдегі сіздің бизнесіңіздің бет-бейнесі. Оны заманауи, ыңғайлы және тартымды дизайнмен қамтамасыз етіңіз. Ұсынылатын онлайн қызметтердің сипаттамасына, нақты байланыс деректеріне және сізбен жұмыс істеудің артықшылықтарына ерекше назар аударыңыз.
3.Төлем жасау үшін қызметті таңдаңыз:
Қызметтерді сәтті онлайн сату үшін клиенттер үшін ыңғайлы және қауіпсіз төлем әдістерін қамтамасыз ету қажет. Мақсатты аудитория арасында танымал әртүрлі төлем опцияларын ұсынатын төлем қызметтерін таңдаңыз. Картамен төлеудің классикалық әдісінен басқа, мыналарды да қарастырыңыз:
  • Ұялы телефоннан төлеу — ең жылдам төлем үшін;
  • қайталанатын төлемдер-егер сіз тұрақты негізде қызмет көрсетсеңіз;
  • шот-фактура-клиенттер сіздің қызметтеріңізді ыңғайлы уақытта ыңғайлы түрде төлеуі үшін;
  • Telegram төлемдері - егер сізде қызметтері бар жеделхат арнасы болса.
4.Бедел мен сенім қалыптастырыңыз:
Клиенттердің пікірлері, ұсыныстары мен сертификаттары әлеуетті клиенттердің сізбен ынтымақтастық туралы шешіміне айтарлықтай әсер етуі мүмкін. Көрсетілетін қызметтердің сапасын жақсарту үшін белсенді жұмыс жасаңыз және қанағаттанған клиенттерден кері байланыс сұрауды ұмытпаңыз.
5.Тартымды акциялар мен жеңілдіктер ұсыныңыз:
Әсіресе онлайн-бизнесіңіздің басында кейбір қызметтерді төмендетілген бағамен ұсыныңыз немесе алғашқы клиенттер үшін арнайы акциялар ұсыныңыз. Бұл назар аударуға, қанағаттанған клиенттер базасын құруға және интернетте қандай қызметтерді сатуға болатындығын түсінуге көмектеседі.
6.Әлеуметтік желілер мен жарнамаларды пайдаланыңыз:
Егер сіз қызметті сатқыңыз келсе, жарнамалау үшін әлеуметтік медианы белсенді қолданыңыз. Мақсатты аудиторияңыз үшін ең қолайлы платформаларды анықтаңыз және жылжыту стратегиясын жасаңыз. Instagram-да қызметтерді қалай сатуға болатындығын біліңіз. Егер сізде веб-сайт болса, Сіздің бизнесіңіздің көрінуін арттыру және жаңа клиенттерді тарту үшін Google Ads жарнамалық науқандарын іске қосу да жақсы жұмыс істейді.

Осы қадамдарды орындау арқылы сіз өз қызметтеріңізді онлайн режимінде тиімді сата аласыз және виртуалды ортада өз бизнесіңізді дамыта аласыз.

Қызметтерді онлайн сату кезіндегі негізгі қателер

Қызметтерді онлайн сату қиын процесс болуы мүмкін және көптеген кәсіпкерлер мен компаниялар олардың табысына теріс әсер етуі мүмкін белгілі бір қателіктер жібереді. Төменде қызметтерді онлайн сататын адамдар жіберетін кейбір жалпы қателер келтірілген. Оларды мысалдармен қарастырайық.

Белгісіз мақсатты аудитория

Мәселе: веб-дизайн қызметтерін ұсынатын Компания өз аудиториясының нақты орнын анықтаған жоқ. Олар барлық клиенттерді, соның ішінде шағын стартаптарды, ірі компанияларды және әлі сайты жоқ адамдарды тартуға тырысады.

Мәселенің салдары: брендтің бағытының белгісіздігіне байланысты команданың маркетингтік әрекеттері тиімсіз және олар аудиторияның бірде-бір сегментінің қажеттіліктерін толығымен қанағаттандырмайды. Олардың адал базасы жоқ, тек келетін/кететін клиенттері бар.

Шешім: сіздің брендіңіз қандай аудиторияға жүгінетінін және оған не ұсына алатынын анықтау керек.

Бірегей ұсыныстың болмауы

Мәселе: жазу қызметтерін ұсынатын Фрилансер жүздеген басқа фрилансерлер сияқты қызметтерді ұсынады. Ол бәсекелестерден ерекшеленбейді және клиенттерді оны таңдауға мәжбүр ететін ерекше немесе ерекше ештеңе ұсынбайды.

Мәселенің салдары: бұл фрилансер клиенттерді өзі аулауға және олардың адалдығын сақтауға тырысуға мәжбүр болады. Сондай-ақ, оның қызметтерінің бағасын нарықтағы орташадан жоғары деңгейге көтеру қиын болады.

Шешім: өз жұмысыңыздың ерекшеліктерін мұқият өлшеп, табысты бәсекелестерді талдап, дамуға болатын белгілі бір тауашаны алу ұсынылады. Бұл, мысалы, тек белгілі бір тақырыптарда мақалалар жазу немесе шұғыл тапсырыстармен белсенді жұмыс жасау болуы мүмкін. Осылайша сіз өз орныңыздың маманы бола аласыз, беделге ие бола аласыз, клиенттерге өз шарттарыңызды белгілей аласыз және тиісті қызметтерді қымбат сата аласыз.

Нашар веб-сайтты оңтайландыру

Мәселе: шет тілдерін оқыту қызметтерін ұсынатын компанияда баяу жүктелетін, навигациясы нашар және мобильді бейімделмеген интерфейсі бар веб-сайт бар.

Мәселенің салдары: іздеу жүйелері сайтты рейтингте төмен түсіреді, ал пайдаланушылар сайттың жүктелуін күтуден шаршап, бәсекелестерге кетеді.

Шешім: сайтты талдау және оның техникалық іске асырылуын бағалау қажет. Егер сіз мұны өзіңіз жасай алмасаңыз-сізге мамандармен байланысу керек. Есіңізде болсын, сайт сіздің брендтің бет — бейнесі.

Мазмұнды маркетингті жеткіліксіз пайдалану

Мәселе: интерьер дизайны бойынша қызмет көрсететін Компания өзінің блогы мен әлеуметтік желілерін белсенді түрде жүргізбейді және өз істерімен, тәжірибелерімен немесе дизайн кеңестерімен бөліспейді.

Мәселенің салдары: құнды мазмұнның болмауы оларды әлеуетті клиенттер үшін аз тартымды етеді және олардың сараптамасына деген сенімді азайтады.

Шешім: өз жұмысыңызды визуализациялау және өз жобаларыңызды әлеуетті клиенттерге белсенді түрде таныстыру. Осылайша сіз брендтің беделін көтересіз және жаңа тапсырыстарды органикалық түрде, яғни қымбат жарнамалық ресурстарды пайдаланбай алу мүмкіндігін арттырасыз.

Клиенттердің кері байланысын елемеу

Мәселе: Мобильді қосымшаларды әзірлеу қызметтерін ұсынатын Фрилансер өз клиенттерінің сұраулары мен пікірлеріне жауап бермейді — теріс және оң.

Мәселенің салдары: бұл мінез-құлық маманның кәсібилігі туралы жағымсыз әсер қалдырады, бұл болашақта осы клиенттердің сенімін жоғалтуға және қайта тапсырыс бермеуге әкелуі мүмкін.

Шешім: жаман немесе жақсы пікірлерді елемеңіз және әрқашан өз клиенттеріңізге сапалы кері байланыс беріңіз.

Ыңғайсыз төлем әдістері

Мәселе: электрониканы жөндеу қызметтері бар Сайт тек банктік аударым арқылы төлеуді ұсынады.

Мәселенің салдары: бұл ыңғайлы және қорғалған төлем әдістерін қалайтын әлеуетті клиенттерді алшақтатуы мүмкін.

Шешім: онлайн төлем үшін төлем қызметін сайтқа қосу туралы ойланыңыз. Дұрыс қызмет транзакциялардың үздіксіздігін және алаяқтықтан қорғауды қамтамасыз етеді.

Осы қателіктерден аулақ болу және олардың онлайн қатысуын жақсарту үшін белсенді жұмыс істеу арқылы қызмет сатушылар клиенттерді тарту және онлайн режимінде қызметтерге сәтті ақы төлеу мүмкіндігін арттыра алады.

Интернеттегі қызметтерді сату бірқатар қиындықтарды қамтиды. Оң нәтижелерге қол жеткізу үшін жақсы даму мүмкіндіктерін жоғалтуға және әлеуетті клиенттерді жоғалтуға әкелетін жалпы қателіктерден аулақ болу керек. Тәжірибе жасау, қателіктерден сабақ алу, клиенттердің кері байланысын ескеру және нарықтың өзгеруіне бейімделу маңызды. Есіңізде болсын, өз қызметтеріңізді қалай дұрыс сату керектігін түсіну тек іс жүзінде мүмкін. Сіздің қызметіңізді сізден артық ешкім білмейді. Интернеттегі қызметтерді сәтті сатудың негізгі компоненттерін орындаңыз және бұл сіздің бизнесіңіздің ұзақ мерзімді онлайн дамуына әкеледі.