Артықшылықтары:
ең маңызды артықшылығы-қол жетімділік, байланыс болған кезде кез келген жерде және кез келген уақытта пайдалану мүмкіндігі;
телефондағы Мобильді қосымша әрқашан қолында, ақпаратты немесе дүкенді іздеуге уақыт жұмсаудың қажеті жоқ;
операцияларды орындау және ақпарат алу жылдамдығы әлдеқайда жоғары, көптеген кеңестер мен жекелендіру мүмкіндіктері бар, бұл процесті жылдамырақ етеді және сатып алушыларды адал етеді;
мобильді қосымшаны Бизнестің міндеттеріне оңай бейімдеуге болады, мысалы, тұрақты сатып алушыларды ұстап тұруға және үлкен сатып алуларды ынталандыруға мүмкіндік беретін мүмкіндіктер бар.
Кемшіліктері:
мобильді қосымша 100% мақсатты аудиторияға сәйкес келмейді, өйткені пайдаланушылар арасында сайттарға тек компьютерлерден немесе ноутбуктерден кіретіндер бар. Олар үшін браузерде сатып алуға мүмкіндік беретін шешімді әзірлеу қажет. Бұл қосарланған инвестиция, бірақ бұл жағдайда сатып алушылармен қарым-қатынастың барлық сценарийлері ескеріледі;
ұялы байланыстың өткізу қабілеті сымды интернетке қарағанда әлі де төмен;
ұялы телефон экранының кішігірім өлшемі ақпарат беруде белгілі бір шектеулер тудырады, ал ыңғайсыз мәтін енгізу, мысалы, кеңестер арқылы мүмкін болатын әрекеттер жиынтығын талап етеді.