Мы используем cookie-файлы
Хорошо

Мобильді коммерция дегеніміз не және ол қалай жұмыс істейді

Мобильді коммерция дегеніміз не

Мобильді коммерция-бұл ұялы телефон арқылы коммерциялық қызметтерді ұсыну. Мобильді коммерция салыстырмалы түрде жақында Бизнестің дербес бағытына айналды, бұған дейін онлайн сатып алуды белгілеу үшін негізінен "электрондық коммерция" (e-commerce) термині қолданылған. Бірақ смартфондардың енуінің қарқынды өсуі олардың иелерінің мүдделері мен қажеттіліктерін ерекше ескеруге әкелді. Осылайша, мақсатты аудиториясы бар – смартфондар мен планшеттерді пайдаланушылар - және мобильді қосымшалар арқылы өзара әрекеттесудің белгілі бір тәсілі бар сала пайда болды. Қазір жұмыс үстеліндегі сайттардағы сатып алулар мен смартфондар мен планшеттерден сатып алулардың арақатынасы шамамен 65% - дан 35% - ға дейін.

Мобильді коммерцияның өсу динамикасы

Осыдан 5 жыл бұрын онлайн-саудадағы мобильді коммерцияның үлесі шамамен 25% құрады, қазіргі уақытта бұл көрсеткіш 40% - ға дейін өсті.

Ол 2025 жылға қарай 50% жетеді деп күтілуде. Смартфондардың жылдам енуі және бір қолданба бірнеше мүмкіндіктерді біріктірген кезде супер қосымшалардың дамуы бұған ықпал етеді. Қазірдің өзінде қоңырау шалып, хабарлама жіберіп қана қоймай, қызметтерге ақы төлеуге, билеттерге тапсырыс беруге, достарыңызға ақша аударуға және дүкендерден сатып алуға болатын супер қосымшалар бар. Ұялы телефоннан төлем күнделікті өмірге мықтап кірді: транзакциялардың 60% - ы смартфоннан, ал тағы 10% - ы планшеттен.

Мобильді коммерция жұмыс істеуі үшін сізге аз нәрсе қажет-смартфон, ұялы байланыс немесе сымсыз интернет және мобильді қосымша, ол клиенттің жолын ескереді және оны қарапайым әрі жылдам етеді, қолмен енгізудің минимумымен және автоматтандыру мен Жекелендірудің максимумымен.

Мобильді коммерция түрлері

  1. Мобильді банкинг-бұл банкпен өзара әрекеттесу және осы банктегі қаржыңызды қосымша арқылы басқару. Деректерді беру үшін ұялы байланыс пен интернет қолданылады, ал қол жетімді операциялардың саны өте көп, мысалы, қосымшада шоттар, салымдар ашуға және жабуға, карталар мен басқа да банк өнімдерін рәсімдеуге, әртүрлі қызметтерге ақы төлеуге, мысалы, сол ұялы байланыс немесе LCD, ақша аударуға, электрондық шоттарды төлеуге болады. Сонымен қатар, мобильді қосымшалар смартфондарға бейімделген, сондықтан үзінді көшірмелер мен құжаттарды қарау, операцияларды растау және чатта сұрақтар қою ыңғайлы. Мобильді банкингті пайдалануды бастау үшін сіз белгілі бір банктің клиенті ретінде тіркеліп, осы банктің қосымшасын қолданбалар дүкенінен жүктеп алуыңыз керек.
  2. Мобильді маркетинг-бұл ұялы телефондар арқылы клиенттерді тартуға бағытталған қызмет. Қазір көптеген адамдар смартфондарда ақпараттық және ойын-сауық мазмұнын тұтынуды әдетке айналдырған кезде, бизнес тұтынушылардың белгілі бір сегментіне жету үшін әртүрлі маркетингтік стратегияларды қолданады. Мобильді қосымшалардағы Және қолданбалар дүкендеріндегі жарнамалар, push хабарландырулары, SMS-хабарламалар, мобильді іздеу, ойындар мен әлеуметтік желілердегі жарнамалар сияқты өзіңіз туралы айтудың немесе артықшылықтарыңызды көрсетудің осындай тәсілдері бар. Мобильді маркетингті қолдануды бастау үшін, ең алдымен, сайттың беттерін мобильді құрылғылардың экрандарына бейімдеп, мақсатты аудитория қандай мазмұнды іздейтінін ойластыру керек.
  3. Мобильді сауда-бұл мобильді қосымшалар арқылы тауарлар мен қызметтерді сату. Электрондық коммерция саласында жұмыс істейтін көптеген компаниялар кез-келген ыңғайлы уақытта және ұялы байланыс бар кез-келген жерде сатып алуға мүмкіндік беретін қосымшаның болуы тапсырыстардың санын және осы тапсырыстарды сатып алуға түрлендіруді едәуір арттыратынын түсінеді. Ұялы телефондар мен планшеттер арқылы сатуды жақсарту және дамыту үшін келесі факторларға назар аударыңыз:
  • қолданбаның немесе дүкеннің интерфейсі қаншалықты интуитивті;
  • шағын экранды ескере отырып өнімдерді таңдау немесе қызметтеріңіз туралы оқу қаншалықты ыңғайлы;
  • клиенттің жолы ұялы телефондағы үш ықтимал әрекетке жақсы бейімделген бе – айналдыру, сырғыту және басу;
  • сатып алушыға қажетсіз күш жұмсамай-ақ қалағанын табуға көмектесу үшін қолданбаңызда іздеу түймесі және автотолтыру мүмкіндігі бар ма.
  1. Мобильді төлемдер-бұл мобильді құрылғылардан жасалған қаржылық операциялар. Оларға банктік картаға байланған NFC технологиясы арқылы контактісіз төлемдер кіреді. Apple Pay, Google Pay, Yandex Pay сияқты контактісіз төлем жүйелері ең танымал, бірақ сонымен бірге кішірек "Pei" бар. Сонымен қатар, мобильді төлемдер ұялы телефон балансындағы төлемдерді білдіруі мүмкін. Мұндай төлемдер карталарға танымал балама болып табылады, өйткені барлық пайдаланушылар карта деректерін желіде енгізгісі келмейді. Сонымен қатар, сіз бұл төлем әдісі кішігірім сатып алулар үшін қолайлы екенін түсінуіңіз керек, өйткені телефонның балансында үлкен ақша ұстайтындар аз. Ақырында, қазір бүкіл әлемде, әсіресе Оңтүстік-Шығыс Азияда қарқынды дамып келе жатқан мобильді әмияндар бар. Осы әмияндардың көмегімен сіз ақша аудара аласыз, қызметтерге ақы төлей аласыз, тіпті жедел несиелер жасай аласыз. Мұндай әмияндардың мысалдары: Qiwi әмияны және ЮМопеу.

Мобильді коммерцияның артықшылықтары мен кемшіліктері

Артықшылықтары:
ең маңызды артықшылығы-қол жетімділік, байланыс болған кезде кез келген жерде және кез келген уақытта пайдалану мүмкіндігі;
телефондағы Мобильді қосымша әрқашан қолында, ақпаратты немесе дүкенді іздеуге уақыт жұмсаудың қажеті жоқ;
операцияларды орындау және ақпарат алу жылдамдығы әлдеқайда жоғары, көптеген кеңестер мен жекелендіру мүмкіндіктері бар, бұл процесті жылдамырақ етеді және сатып алушыларды адал етеді;
мобильді қосымшаны Бизнестің міндеттеріне оңай бейімдеуге болады, мысалы, тұрақты сатып алушыларды ұстап тұруға және үлкен сатып алуларды ынталандыруға мүмкіндік беретін мүмкіндіктер бар.

Кемшіліктері:
мобильді қосымша 100% мақсатты аудиторияға сәйкес келмейді, өйткені пайдаланушылар арасында сайттарға тек компьютерлерден немесе ноутбуктерден кіретіндер бар. Олар үшін браузерде сатып алуға мүмкіндік беретін шешімді әзірлеу қажет. Бұл қосарланған инвестиция, бірақ бұл жағдайда сатып алушылармен қарым-қатынастың барлық сценарийлері ескеріледі;
ұялы байланыстың өткізу қабілеті сымды интернетке қарағанда әлі де төмен;
ұялы телефон экранының кішігірім өлшемі ақпарат беруде белгілі бір шектеулер тудырады, ал ыңғайсыз мәтін енгізу, мысалы, кеңестер арқылы мүмкін болатын әрекеттер жиынтығын талап етеді.

Мобильді коммерция үшін негізгі төлем әдістері

  1. Мобильді коммерциядағы ең танымал төлем әдісі-смартфонмен байланыссыз төлем, мұнда ақша төлем қызметінің шотына байланысты картадан алынады, мысалы, Yandex Pay, Google Pay, Apple Pay немесе Samsung Pay. Мұндай төлем қызметтері көбейіп келеді, олар қысқа қашықтықта деректерді тасымалдауға мүмкіндік беретін NFC технологиясында жұмыс істейді.
  2. Мобильді банктегі өз шоттарынан төлемдер мен аударымдар – нақты Банктің қосымшасында жасалатын қаржылық операциялар.
  3. Ұялы телефон балансынан төлемдер мен аударымдар – бұл қаржылық операциялар, мысалы, әр түрлі қызметтерді төлеу және ақша банктік шотта емес, ұялы байланыс операторының шотында болатын қаражат аудару.
  4. Мобильді әмияндар-бұл сіздің шотыңыздағы ақшамен қаржылық операциялар. Әдетте әмияндарды қолма-қол ақшамен, банктерден және басқа әмияндардан аударымдармен, сондай-ақ карталармен толтыруға болады. Оларды кішігірім аударымдар мен төлемдер үшін пайдалану ыңғайлы, бірақ олар байланыс болған жағдайда ғана жұмыс істейді.