1. Антифрод жүйелері – алаяқтардан қорғайтын қорғанысБанктер мен төлем жүйелері алаяқтықтан қорғау үшін арнайы алгоритмдер қолданады. Кейде бұл жүйелер өте мұқият жұмыс істейді де, әдеттен тыс операцияларды күдікті деп қабылдауы мүмкін. Мысалы:
- Егер сіз әдеттегіден әлдеқайда ірі сомаға төлем жасасаңыз;
- Егер сатып алу басқа қалада немесе елде жүргізілсе;
- Егер сатып алу әдетіңіз кенет өзгерсе.
2. Реттеуші талаптар мен тексерулерҚаржы ұйымдары ақшаның заңсыз мақсаттарда қолданылмауын қадағалауға міндетті. Егер төлем күмән тудырса, ол қосымша құжаттар немесе растау алынғанша уақытша бұғатталуы мүмкін.
Мысалы, егер сіз қымбат тауарға төлем жасасаңыз немесе әдеттен тыс төлем орындасаңыз, жүйе сізден жеке басыңызды растауды сұрауы мүмкін. Қазақстанда бұл үшін көбіне 3D Secure технологиясы қолданылады — банк SMS-код немесе мобильді қосымшада push-хабарлама жібереді. Бұл сіздің ақшаңызды қорғауға бағытталған стандартты қауіпсіздік шарасы.
3. Техникалық қателер мен интеграциялық ақауларКейде төлемнің өтпеуі сізге емес, техникалық себептерге байланысты болады: төлем жүйесіне қосылудағы қателер немесе қызмет жұмысының уақытша бұзылуы.
Бағдарламалық қамтамасыз етуді жаңарту барысында төлем жүйенің жағында "тұрып қалуы" мүмкін, тіпті сіз бәрін дұрыс орындасаңыз да.
4. Деректерді енгізудегі қателіктерКішкене қате – картаның нөмірін немесе жарамдылық мерзімін дұрыс енгізбеу – төлемнің қабылданбауына себеп болуы мүмкін.
Бәрімізге таныс жағдай: көшеде асығып тұрғанда деректерді енгізу барысында қателесу оңай, ал жүйе мұндай жағдайда төлемді дереу тоқтатады.