Мы используем cookie-файлы
Хорошо

Төлемдерді бөлу: төлемдерді бөлу қызметінің пайдасы?

Төлемдерді бөлу қызметінің артықшылықтары

Табысты онлайн бизнес үшін табыстың маңызды факторларының бірі процестердің ыңғайлылығы мен қарапайымдылығы болып табылады. Сатып алушы "қақпақтың астында" не бар екенін ойламай - ақ дайын шешім алғысы келеді-мысалы, барлығы бір рет төлей отырып, жеткізіліммен Бірнеше затқа тапсырыс беру. Бұл жағдайда төлемдерді бөлу көмекке келеді.

Төлемдерді бөлу дегеніміз не?

Төлемдерді бөлу (немесе бөлу) – бұл сатып алушы сатушы ұсынатын барлық тауарлар немесе қызметтер үшін бір соманы төлейтін, содан кейін бұл сома әртүрлі жеткізушілер немесе мердігерлер арасында бөлінетін төлемдерді қабылдаудың бөлігі. Бөлу нәтижесінде алынған Сплит-төлемдерді әртүрлі заңды тұлғаларға, сондай-ақ заңды тұлғалар мен жеке тұлғаларға, сондай-ақ заңды тұлғалар мен өзін-өзі жұмыспен қамтығандарға жіберуге болады. Осылайша, сплитинг-бұл интернет-дүкеннің эквайрингінің бөлігі, әр сатушыға төлемді жеткізудің жеке филиалы бар.

Төлемдерді бөлу қалай жұмыс істейді?

Төлемдерді бөлу келесідей жұмыс істейді:
  • маркетплейс немесе бірнеше жеткізушілермен жұмыс істейтін басқа агрегатор компаниясы өз платформасында жұмыс ақысын белгілейді;
  • сатып алушы әр түрлі жеткізушілердің тауарларына тапсырыс береді және төлейді;
  • ақша транзиттік шотқа жіберіледі, содан кейін автоматты түрде бөлінеді және жеткізушілердің шоттарына жіберіледі, тек маркетплейске жіберілетін комиссия мен төлем қызметі тарифке сәйкес алатын төлем комиссиясын қоспағанда;
  • егер сатып алушы сатып алудан бас тартса, онда ақша транзиттік шоттан қайтарылады немесе жеткізушілерден жиналады;
  • фискализацияға және онлайн чектерді бағыттауға келетін болсақ, әрбір жеке елдің заңнамасына қарау керек. Бірқатар елдерде онлайн-чекті агрегатор компаниясы, басқа елдерде-сатып алу үшін шотқа ақша алатын компаниялар жазуы керек.

Төлемдерді бөлу не үшін қажет?

Төлемдерді автоматты түрде бөлу уақытты үнемдеуге және адам факторын азайтуға мүмкіндік береді. Интернет-дүкенде онлайн төлем алғаннан кейін компанияға жеткізушілермен, серіктестермен және мердігерлермен есеп айырысу туралы ойланудың қажеті жоқ. Сонымен қатар, бұл қателіктер мен тиісті қаржылық және беделді жоғалту қаупін азайтады.

Төлемдерді бөлу кімге керек?

Төлемдерді бөлу көптеген салалардағы көптеген онлайн-компанияларға пайдалы болады:
  1. Бұл қызмет әр түрлі өндірушілер мен дистрибьюторлар өз тауарларын сататын маркетплейстің төлем жүйесінің бөлігі бола алады.
  2. Төлемдерді автоматты түрде бөлуді әр түрлі елдерден әр түрлі өндірушілерден тауарлар алатын көп брендті сауда желілері қалайды.
  3. Қызмет әр түрлі жеткізушілер тіркелген әр түрлі қызмет биржаларына пайдалы болады.
  4. Коммуналдық төлемдерді жинау саласында жұмыс істейтін компаниялар бірыңғай төлемді қалыптастыру үшін сплитингті қолдана алады, содан кейін оны жылу немесе электр энергиясы сияқты жеткізушілер арасында бөле алады.
  5. Төлемдерді бөлу, негізінен, тауарларды сататын және жеткізетін кез-келген онлайн-компанияға пайдалы болуы мүмкін. Осылайша, компания бір төлемді ала алады, содан кейін жеткізу ақысын тиісті серіктеске жібере алады.

Төлемдерді бөлудің артықшылықтары

Төлемдерді бөлудің артықшылықтары бар:
  • сплитингтің басты артықшылығы-уақыт пен күш-жігерді үнемдей отырып, бір төлем жасайтын сатып алушылар үшін ыңғайлылық;
  • онлайн-компания сонымен қатар Автоматтандыру және қателік қаупін азайту арқылы уақытты үнемдейді;
  • осылайша, барлық қатысушылар арасындағы есептеулер жеделдетіліп, сатуды жақсы жоспарлауға және дамытуға мүмкіндік береді;
  • компания бэк-офис пен бухгалтерлік есеп шығындарын төмендетуі мүмкін, өйткені бұдан былай тұрақты салыстырулар мен есептер жасаудың қажеті жоқ;
  • маркетплейстер және осы типтегі басқа компаниялар әр түрлі мердігерге жеке комиссиялар құру арқылы әр түрлі жеткізушілермен серіктестіктерді дамытып, ынталандыра алады.
Төлемдерді бөлу-бұл интернет-дүкен үшін эквайрингті одан да технологиялық ететін және Компанияның өзіне де, оның сатып алушыларына да пайда әкелетін, олардың адалдығы мен сатып алуға дайындығын арттыратын ыңғайлы қызмет.