Мы используем cookie-файлы
Хорошо

Төлемдердің болашағы: төлем нарығының дамуына қандай трендтер әсер етеді?

Төлемдердегі болашақ трендтері

Төлем жүйелері мен төлемдер нарығы көз алдымызда өзгеруде. 10 жыл бұрын футуристік нәрсе болып көрінген нәрсе қазір стандартты тәжірибе болып табылады. Электрондық төлемдер (немесе цифрлық төлемдер немесе қолма-қол ақшасыз төлемдер) әр адамның өміріне еніп, алдағы онжылдықта болашақ технологияның қандай болатынын анықтайды.

Төлемдердің болашағын не анықтайды

Онлайн төлемдер пайдаланушылар қойған екі негізгі талапқа жауап ретінде дамиды – жеке тұлғалар да, компаниялар да: бұл процестің ыңғайлылығы және пайдаланушының нақты "ауырсынуын"шешу үшін теңшеу. Бірнеше жыл ішінде бірінші талап байланыссыз төлем технологиясы сияқты ыңғайлы төлемдерді тудырды, мұнда карта деректерін енгізуге бірнеше минутты үнемдеу сатып алу конверсиясының айтарлықтай өсуіне әкелді. Ал теңшеу пайдаланушыға сайттағы мінез-құлыққа негізделген келесі қадамдарды ұсынатын және оны сатып алуға ынталандыратын ақылды төлем жүйелеріне әкелді.

Төлемдердің болашағын қалыптастыратын трендтер

Онлайн-бизнес саласында жұмыс істейтін компаниялар әлемді цифрландыру жаңа әдеттер мен талаптарды қалыптастыра отырып, тек кеңейетінін түсінуі керек.

Сондай-ақ, әлеуметтік желілердегі сатылымдар мен ағындар туралы мынаны айтуға болады:
1. Әлеуметтік медиа және ағындық сатылымдар (немесе әлеуметтік коммерция). Әлеуметтік платформалар өзгеруде - қазір пайдаланушылар тек сөйлесіп қана қоймай, сатып алулар жасайды. Компаниялардың міндеті-сатып алушыны мүмкіндігінше тез өткізу үшін сатып алу процесін ойластыру.

* Қазірдің өзінде ірі жаһандық компаниялардың жартысынан көбі тікелей әлеуметтік платформаларда, мессенджерлерде, ағындарда "жіксіз" сатуды жоспарлап отыр.

* Бүкіл әлем бойынша әлеуметтік коммерция көлемі 2021 жылы 491 млрд. долларды құрады және 2025 жылға қарай үш есе артады.

• 2026 жылға қарай ағындардағы коммерция үлесі электрондық коммерцияның барлық көлемінің 10-20% құрайды. Қытайда ағындардағы коммерция 58% өседі деп күтілуде өсу алдағы үш жылда.

* Ағындардағы әлеуметтік коммерция мен коммерциядағы төлемдер принципі - "қазір көремін, қазір сатып аламын". Төлем әдістері осы принципке сәйкес келуі керек және сілтемелер мен QR кодтары арқылы тікелей платформаларға біріктірілуі керек.


Blockchain ерекшеліктері:
2. Блокчейн, нақты уақыттағы төлемдер және ашық банкинг. Бұл технологиялар Жеке тұлғаларға, компаниялар арасында және компаниялар мен жеке тұлғалар арасында жылдам және ыңғайлы төлемдердің қажеттілігін қамтамасыз ету үшін дамуды жалғастырады.

* Блокчейн-алдағы 10-20 жылдағы өсу үрдісі. Жаһандық блокчейн нарығы 2030 жылға қарай 85% - дан асады (бұл әсіресе p2p аударымдарына қатысты).

* Компаниялар мен жеке тұлғалар арасындағы нақты уақыттағы төлемдер үлкен сұранысқа ие және инновацияның негізі болады.

• Open Banking нарығы 2026 жылы 116 миллиард доллардан асады.

3. Сандық валюталар және криптовалюта. Бұл құралдар қазір банк картасы сияқты 10 жылдан кейін таныс болады деп болжануда.
* Трансшекаралық ақша аударымдарына үлкен сұраныс бар. 2021 жылы бұл нарық 773 миллиард долларға жетті. Көбінесе бұл компаниялар жеке тұлғаларға аударатын жалақы мен алымдар. Қазір бүкіл әлем бойынша 800 миллионға жуық адам аударым алады.

* Трансшекаралық B2B аударымдар нарығы шамамен 150 трлн. доллар.

* Cryptocurrency-ді адалдық жүйелері үшін және cryptocurrency әмияндары үшін cryptocurrency-ді аудару және оны жергілікті валютаға айырбастау бойынша ұсыныстар пайда болады.


4. Биометрия. Көп арналы шеңбердегі төлемдерді жылдам растау сұрауына жауап ретінде белсенді дамып келеді.
* Ірі жаһандық компаниялардың 32% - ы биометрия 2023 жылы ең танымал төлем тренді болады деп санайды.

* Дүние жүзіндегі тұтынушылардың 74% - ы биометрияға оң көзқараспен қарайды. Пайдаланушылардың 46% - ы биометрияны парольдер мен PIN-ге қарағанда жақсы деп санайды.

* Компаниялардың 70% - ы саусақ ізі мен бетті тануды қолданған дұрыс деп санайды.

5. Мета-ғалам. Жаппай нарық үшін ең футуристік тренд, бірақ үлкен әлеуетке ие, өйткені ол сатып алу процесін жаңа тәсілдермен қарауға және әлемнің әртүрлі нүктелерінен пайдаланушыларды көбірек тартуға мүмкіндік береді.
* Әрбір алтыншы компания 2023 жылы мета-ғаламда болуды жоспарлап отыр.

* NFT нарығы орта есеппен 34% - ға өсіп, 2030 жылға қарай 230 миллиард долларға жетеді.

* Компаниялар екі жолмен сата алады: виртуалды шындықта физикалық шындықтағы алмасулардан сату немесе виртуалды шындықтағы аватарларға сату.

6. Бөліп төлеу немесе бөліп төлеу. "Қазір төлеңіз" терминін жиі қолданыңыз ("қазір сатып алыңыз, кейін төлеңіз"). Бұл әдіс тауашадан төлемдердегі ең ыстық трендке айналады.

* Бөліп төлеу төлемдері 2026 жылға қарай барлық сатып алу көлемінің төрттен бірін алады.

* Бөліп төлеудің танымалдылығының артуы бұл әдіс жас аудиторияға ұнайтындығына байланысты, 35 жасқа дейінгі пайдаланушылардың жартысынан көбі оны пайдалануға дайын.

* Басқа төлем әдістерімен салыстырғанда, bnpl төлемдері соншалықты реттелмеген, бұл өсуге мүмкіндік береді.

Трендте қалу үшін компаниялар өздерінің мақсатты клиенттерінің қалауын қадағалап, үнемі жақсы жаққа өзгеріп отыруы керек. Сенімді төлем серіктесімен бірге сіз болашақ қоңырауларға сәйкес келетін оңтайлы стратегияңызды таңдай аласыз.

* Сандар мен фактілер Global Payments дайындаған 2023 Commerce and Payment Trends Report мәліметтері бойынша ұсынылған.