Мы используем cookie-файлы
Хорошо

Интернет-дүкенге арналған бірегей сауда ұсынысы

Интернет-дүкен үшін бірегей сауда ұсынысын қалай жасауға болады

БСҰ (бірегей сауда ұсынысы) — бұл сіздің бизнесіңізді немесе өніміңізді бәсекелестерден ерекшелендіретін, сатылымды арттыруға мүмкіндік беретін ерекше сипаттама, қызмет немесе артықшылық. Оны сіздің тауарларыңыздағы немесе қызметтеріңіздегі акциялармен, сондай-ақ жарнамалық ұрандармен шатастырмау маңызды. Бірегей сауда ұсынысын ілгерілету және құру кез келген бизнес үшін маңызды стратегиялық қадам болып табылады.

Неліктен бірегей сауда ұсынысын әзірлеу қажет

Бірегей сауда ұсынысын әзірлеудің бірнеше маңызды себептері бар:
  1. Бәсекелестік артықшылықты орнату: бірегей сату ұсынысы сіздің дүкеніңізге басқа сатушыларда жоқ нәрсені ұсынуға көмектеседі. Егер сіздің ұсынысыңыз басқалардан өзгеше болса, сіз көбірек әлеуетті клиенттерді тартасыз.
  2. Сатып алушылардың адалдығын арттыру: егер сіздің сауда ұсынысыңыз шынымен бірегей болса және сатып алушыларға құндылық ұсынса, олар сіздің адал клиенттеріңіз болып қала береді.
  3. Бренд сәйкестігін құру: бірегей сауда ұсынысы күшті бренд сәйкестігін жасауға көмектеседі. Бұл сізге өзіңіздің бірегейлігіңізді, құндылықтарыңызды және дүкеннің миссиясын білдіруге мүмкіндік береді.

Бірегей сауда ұсынысын қалай жасауға болады

Интернет-дүкен үшін бірегей сауда ұсынысын (БСҰ) құру үшін сізге нарыққа, клиенттерге және бәсекелестерге талдау жасау, сондай-ақ Сіздің бизнесіңіздің негізгі ерекшеліктерін анықтау қажет. Бұл процесте сізге көмектесетін бірнеше қадамдар:
  • Мақсатты аудиторияңызды зерттеңіз: олардың демографиялық сипаттамаларын, қызығушылықтарын, мінез-құлқын, қажеттіліктерін және тауарларды немесе қызметтерді сатып алу кезінде шешуге тырысатын мәселелерін анықтаңыз.
  • Бәсекелестерді талдаңыз: нарықтағы басқа ойыншылардың қандай БСҰ ұсынатынын анықтаңыз және бәсекелестеріңіз жеткілікті түрде тартылмаған тауашаларды табу үшін күшті жақтарыңызды пайдаланыңыз.
  • Сіздің бірегейлігіңізді Анықтаңыз: сіздің бизнесіңіздің, тауарларыңыздың немесе қызметтеріңіздің ерекшеліктерін анықтаңыз, олар сіздің бәсекелестік артықшылықтарыңызға айналуы мүмкін.
  • Бірегей құндылық ұсынысын жасаңыз: Сіздің бизнесіңіз клиенттерге қандай артықшылықтар ұсынатынын анықтаңыз және оларды бірегей ұсынысқа айналдырыңыз. Бұл сіздің мақсатты аудиторияңыз үшін нақты, түсінікті және сенімді болуы керек.
  • БСҰ-ді алға жылжытыңыз: БСҰ құрылғаннан кейін оны белсенді түрде насихаттау қажет. Оны маркетингтік материалдарға, веб-сайтқа, әлеуметтік желілерге және жарнамалық науқандарға қосыңыз.
  • Нәтижелерді бағалаңыз және бейімделіңіз: сауда ұсынысыңыздың тиімділігін үнемі қадағалап отырыңыз және нәтижелерге талдау жасаңыз. Клиенттердің қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін өзгертулер енгізіңіз және сіздің сауда ұсынысыңызды бейімдеңіз.
Есіңізде болсын, бірегей сауда ұсынысын жасау-бұл тұрақты процесс және сіз нарықтағы өзгерістер мен тұтынушылардың қажеттіліктеріне бейімделуге дайын болуыңыз керек.

БСҰ құрастыру мысалдары

Киім тауашасының мысалында БСҰ құру идеяларын қарастырыңыз. Интернет-киім дүкендеріне арналған БСҰ мысалдарының ішінде мыналарды атап өтуге болады:
  • Жеткізу құны. Сатып алушылар үшін онлайн сатып алудың кемшіліктерінің бірі — жеткізу ақысын төлеу қажеттілігі. Егер сіз тауарларыңызды жеткізуді мүлдем тегін етсеңіз немесе белгілі бір жағдайларда (мысалы, кез-келген сомадан), бұл сізден сатып алу туралы шешім қабылдауға көмектеседі.
  • Тегін қайтару және / немесе айырбастау. Онлайн сатып алу кезінде сатып алынған өнімнің өлшемімен, түсімен және басқа сипаттамаларымен қателесу өте оңай. Сатып алынған өнімді тегін қайтару және/немесе айырбастау мүмкіндігі сатып алушылардың ауыртпалығын шешеді — егер олардың таңдауы олар үшін оңтайлы болмаса, олар ештеңе жоғалтпайды.
  • Жергілікті өндірушілерді қолдау: Сіздің бизнесіңіз жергілікті кәсіпкерлермен белсенді түрде ынтымақтаса алады, оларға өз тауарлары мен қызметтерін сату арналары арқылы жылжытуға мүмкіндік береді. Бұл жергілікті кәсіпкерлікті дамытуға, бірегей дәстүрлерді сақтауға көмектеседі және сонымен бірге сіздің бренд туралы хабардар болуды жақсартады.
  • Жеке жеңілдіктері бар адалдық бағдарламасы: клиенттерге эксклюзивті мәмілелер ұсынатын бірегей адалдық бағдарламасын жасаңыз. Тұрақты сатып алушыларды тарту бағдарламаларын дұрыс құрудың Күшін бағаламаңыз.
  • Клиенттер үшін төлемнің икемділігі: әртүрлі төлем әдістерін, соның ішінде Банктік карталар сияқты дәстүрлі әдістерді, сондай-ақ мобильді төлемдер немесе тіпті Telegram арқылы төлеу сияқты заманауи әдістерді ұсыну, бұл клиенттерге ең қолайлы төлем әдісін таңдауға мүмкіндік береді.
  • Халықаралық төлемдер: егер дүкен халықаралық аудиториямен жұмыс жасаса, онда әртүрлі тәсілдермен төлем жасау мүмкіндігі тартымды БСҰ болуы мүмкін. Freedompay.money Сізге халықаралық төлемдерді немесе валюталық айырбастауды қабылдауға мүмкіндік береді, бұл дүкенге әлемнің түкпір-түкпірінен клиенттерге қызмет көрсетуге көмектеседі.
  • Өнім туралы жеке кеңес: өз клиенттеріңізге Құзыретті жеке менеджер немесе кеңесші қызметтерін ұсыныңыз. Бұл сізге әр клиент жеке назар мен ұсыныстар алатын дүкен ретінде беделге ие болады.
  • Әлеуметтік жауапкершілік: Сіздің бизнесіңіз әр сатып алудың белгілі бір пайызын қайырымдылық ұйымдарына немесе жобаларға бере алады немесе есту қабілеті нашар адамдармен немесе зейнеткерлермен ынтымақтаса алады — осылайша сіз өзіңіздің бизнесіңіздің парасаттылық пен эмпатия принциптеріне негізделгенін көрсетесіз. Бұл сізден сатып алудың пайдасына дәлел бола алады, бәрі бірдей.
  • Қоршаған ортаға әсерді азайту: Бизнес экологиялық таза материалдар мен энергияны үнемдейтін технологияларды пайдалану арқылы қоршаған ортаға әсерін азайтуға ұмтылуы мүмкін. Бұл тұрақтылыққа ықпал етеді және планетаның қамқорлығын бағалайтын клиенттерді тартады.

Сауда ұсынысын қалай тұжырымдауға болмайды

Тиімді сауда ұсынысын тұжырымдау табысты маркетингтік стратегияның негізгі элементі болып табылады. Алайда, сауда ұсынысын жасау кезінде белгілі бір қателіктерден аулақ болу керек:
  • "Біз әлемдегі ең жақсымыз": бұл тұжырым тым жалпы және Сіздің компанияңыздың қай жерде ең жақсы екенін нақты көрсетпейді. Клиенттердің қажеттіліктерін қалай қанағаттандыруға немесе бәсекелестіктен асып түсуге болатындығы туралы ешқандай ақпарат берілмеген.
  • "Төмен бағалар": кейбір тұтынушылар үшін арзандық маңызды болуы мүмкін, бірақ бұл фразаның өзі ерекше емес. Көптеген компаниялар төмен бағаларды ұсына алады, сондықтан сіз бәсекелестіктен ерекшеленбейсіз.
  • "Үздік қызмет": клиенттер кез-келген бизнестен жақсы қызмет күтеді, сондықтан керемет қызмет көрсету үшін қандай нақты шаралар қабылдағаныңызды нақтылаған дұрыс.
  • "Тауарлардың үлкен таңдауы": интернет-дүкендердің көпшілігі тауарлардың кең таңдауын ұсынады, сондықтан сіз қандай қосымша артықшылықтар мен бірегей өнімдерді ұсынатындығыңызды атап өтуіңіз керек.
  • "Жылдам жеткізу": жылдам жеткізу көптеген интернет-дүкендер үшін стандартқа айналды, сондықтан бұл маңызды бірегей артықшылық бермейді. Егер сіздің компанияңыз әсіресе жылдам жеткізуді, Тапсырыс күні жөнелтуді немесе жеткізудің инновациялық әдістерін ұсына алса, бұл сіздің БСҰ-де анық көрсетілуі керек.
  • "Сапалы тауарлар": нақты емес сапалы тауарлар туралы мәлімдеме клиенттер үшін ерекше мәнге ие емес. Сапаның нақты сипаттамаларына назар аударған дұрыс, мысалы, жоғары сапалы материалдарды пайдалану (пайдаланушыларға қайсысы екенін айтыңыз) немесе қатаң тексерулерден өту.
Сіздің бизнесіңіздің бірегейлігін анықтау, мақсатты аудитория мен бәсекелестерді талдау және тартымды БСҰ әзірлеу — табысқа жетудің негізгі қадамдары. Алайда, БСҰ статикалық ұғым емес екенін ұмытпаңыз. Нәтижелерді жүйелі түрде талдаңыз, саладағы трендтерді қадағалаңыз, тұтынушылардың кері байланысын тыңдаңыз және мақсатты аудиторияңыздың күтулері мен қажеттіліктеріне сәйкес БСҰ-ге өзгерістер енгізуге дайындалыңыз.