"Біздің дүкенде сатып алғаныңыз үшін рахмет" тартымды бетін жасау-тұтынушылардың жағымды тәжірибесін арттырудың тамаша тәсілі. Міне, сатып алу үшін алғыс бетін тартымды ететін элементтер:
Сатып алу үшін экспрессивті тақырып пен алғыс мәтінін жасаңыз:
Клиентке ризашылық білдіретін тақырыпты қолданыңыз-бұл тұтынушының Сіздің бизнесіңіз үшін маңыздылығын көрсетеді. Ол сіздің өніміңізге немесе қызметіңізге риза болады деп үміттенуге болады.
Тапсырысты растаңыз:
"Рахмет" бетінде Тапсырыс мәліметтерін көрсетіңіз: тапсырыс нөмірі, Сатып алынған заттардың тізімі және төлем сомасы. Бұл клиентке бәрі сәтті болғанына сенімді болуға көмектеседі.
Келесі әрекеттерді түсіндіріңіз:
Сатып алушыға оны не күтіп тұрғанын сипаттаңыз. Мысалы, поштаға хат келеді, сілтемеге өту керек немесе тапсырысыңызды күту керек.
Пайдалы ақпаратты көрсетіңіз:
Клиенттер қажет болған жағдайда сізбен байланыса алатындай етіп, тұтынушыларға қызмет көрсету бойынша байланыс мәліметтерін сатып алу үшін алғыс сөздерімен қамтамасыз етіңіз. Сондай-ақ, жиі қойылатын сұрақтарға жауап беретін бөлімдерге сілтемелер немесе өнімдерді пайдалану бойынша нұсқаулар қосуға болады.
Қосымша мүмкіндіктер ұсыныңыз:
Клиентті қызықтыруы мүмкін басқа қызықты өнімдер немесе қызметтер туралы сөйлесіңіз. Мысалы, сіз блокты жаңа заттармен орналастыра аласыз немесе оны сатып алуға сәйкес келетін қосымша керек-жарақтарды немесе байланысты өнімдерді ұсына аласыз.
Әлеуметтік медиа сілтемелерін орналастырыңыз:
Әлеуметтік медиа белгішелерін енгізіңіз және пайдаланушыны қызықты нәрселер үшін ауысуға және жазылуға шақырыңыз.
Әрекетке шақыруды енгізіңіз:
"Біздің ақпараттық бюллетеньге жазылыңыз және келесі тапсырысқа жеңілдік алыңыз"сияқты әрекетке шақыру түймесін қосыңыз. Сондай-ақ, пайдаланушыны сіздің сайтыңызға тіркелуге шақыруға болады.
Тартымды дизайнды қолданыңыз:
Бетті веб-сайт стилінде жобалау маңызды. Түстерге, қаріптерге және композицияға назар аударыңыз, сондықтан "сатып алғаныңыз үшін рахмет" беті заманауи және кәсіби болып көрінеді: шамадан тыс жүктелмеген, бірақ бос емес.
Сатып алуды жалғастыру сілтемесін орналастырыңыз:
Пайдаланушыға сатып алуды оңай жалғастыру үшін дүкеннің басты бетіне сілтеме немесе қайтару түймесін қосыңыз.
Сатып алу тәжірибесін бағалауды сұраңыз:
Веб-сайтыңыздағы сатып алу тәжірибесін бағалау мүмкіндігін қосыңыз.
Сатып алушы барлық ақпаратты тез игере алатындай етіп, "сіздің парағыңызды" ақпаратпен шамадан тыс жүктемеу және оны айналдырмау маңызды. Есіңізде болсын, тұтынушыға сатып алғаны үшін алғыс сөздері бар бет тек ресми хабарлама ғана емес, сонымен қатар тұтынушының тәжірибесін арттыру және сіздің брендіңіз туралы жағымды әсер қалдыру мүмкіндігі.