Мы используем cookie-файлы
Хорошо

“Сатып алғаныңызға рахмет": Thank you Page

"Сатып алғаныңызға рахмет": Сайтта Thank you Page қалай құруға болады
"Thank You page "(тапсырыс үшін рахмет беті) — бұл өнімді немесе қызметті сатып алу, ақпараттық бюллетеньге жазылу, кері байланыс нысанын толтыру сияқты белгілі бір әрекетті орындағаннан кейін пайдаланушыға көрсетілетін веб-бет. Хабарлама "сіз тапсырысыңызды сәтті орындадыңыз" немесе жазылымға Алғыс айту конверсия мен маркетинг процесінің маңызды бөлігі болып табылады. Бұл әрекеттің сәтті аяқталғанын растауға мүмкіндік береді, бұл пайдаланушылардың сіздің брендіңізге немесе веб-сайтыңызға деген сенімін арттырады.

Неліктен сізге "сатып алу үшін Алғыс" беті қажет?

"Тапсырыс үшін Алғыс" беті (немесе ағылшын тілінде сөйлейтін елдердегі "thank you page") электрондық коммерцияда және жалпы онлайн бизнесте маңызды рөл атқарады. Бұл беттің бірнеше негізгі мақсаттары бар:

1.Сатып алуды растау:
"Тапсырысыңыз үшін рахмет" беті клиентке олардың тапсырысы сәтті қабылданғаны және өңделгені туралы хабарлайды. Бұл сатып алушы мен сатушы арасында сенім орнату үшін маңызды.

2.Клиентті қолдау:
Бұл тапсырыс туралы егжей-тегжейлі ақпарат беру үшін тамаша орын, мысалы, тапсырыс берілген заттардың егжей-тегжейлері, төлем сомасы, жеткізу мекен-жайы және т.б. бұл клиентке олардың дұрыс деректерді көрсеткеніне және бәрі ойдағыдай өткеніне көз жеткізуге көмектеседі.

3.Брендті нығайту:
Сатып алу үшін алғыс сөздері бар бет брендтің оң қабылдауын арттыруға мүмкіндік береді. Сіз бұл бетті компанияңыздың бірегей сипаттамаларын көрсету, брендтің миссиясы мен құндылықтары туралы ақпарат беру үшін пайдалана аласыз.

4.Конверсияны арттыру:
Клиентке сатып алғаны үшін алғыс парағында әрекетке шақыру немесе сатып алуды жалғастыру туралы ұсыныс орналастырылуы мүмкін. Бұл орташа чектің өсуіне және жалпы конверсияның жоғарылауына ықпал етуі мүмкін.

5.Кері байланыс жинау:
Мұнда сіз клиентке сатып алу процесі туралы пікір қалдыруды немесе қызмет сапасын бағалауды ұсына аласыз. Бұл сіздің бизнесіңізді жақсарту үшін құнды кері байланыс алуға мүмкіндік береді.

Бұл сонымен қатар сіздің парағыңызға көбірек шығармашылық пен бірегейлік әкеледі, осылайша ол клиенттің жадында қалады және болашақта оны сіздің сайтыңызға қайта оралуға мәжбүр етеді.

Алғыс бетін қалай жасауға болады

"Біздің дүкенде сатып алғаныңыз үшін рахмет" тартымды бетін жасау-тұтынушылардың жағымды тәжірибесін арттырудың тамаша тәсілі. Міне, сатып алу үшін алғыс бетін тартымды ететін элементтер:

Сатып алу үшін экспрессивті тақырып пен алғыс мәтінін жасаңыз:
Клиентке ризашылық білдіретін тақырыпты қолданыңыз-бұл тұтынушының Сіздің бизнесіңіз үшін маңыздылығын көрсетеді. Ол сіздің өніміңізге немесе қызметіңізге риза болады деп үміттенуге болады.

Тапсырысты растаңыз:
"Рахмет" бетінде Тапсырыс мәліметтерін көрсетіңіз: тапсырыс нөмірі, Сатып алынған заттардың тізімі және төлем сомасы. Бұл клиентке бәрі сәтті болғанына сенімді болуға көмектеседі.

Келесі әрекеттерді түсіндіріңіз:
Сатып алушыға оны не күтіп тұрғанын сипаттаңыз. Мысалы, поштаға хат келеді, сілтемеге өту керек немесе тапсырысыңызды күту керек.

Пайдалы ақпаратты көрсетіңіз:
Клиенттер қажет болған жағдайда сізбен байланыса алатындай етіп, тұтынушыларға қызмет көрсету бойынша байланыс мәліметтерін сатып алу үшін алғыс сөздерімен қамтамасыз етіңіз. Сондай-ақ, жиі қойылатын сұрақтарға жауап беретін бөлімдерге сілтемелер немесе өнімдерді пайдалану бойынша нұсқаулар қосуға болады.

Қосымша мүмкіндіктер ұсыныңыз:
Клиентті қызықтыруы мүмкін басқа қызықты өнімдер немесе қызметтер туралы сөйлесіңіз. Мысалы, сіз блокты жаңа заттармен орналастыра аласыз немесе оны сатып алуға сәйкес келетін қосымша керек-жарақтарды немесе байланысты өнімдерді ұсына аласыз.

Әлеуметтік медиа сілтемелерін орналастырыңыз:
Әлеуметтік медиа белгішелерін енгізіңіз және пайдаланушыны қызықты нәрселер үшін ауысуға және жазылуға шақырыңыз.

Әрекетке шақыруды енгізіңіз:
"Біздің ақпараттық бюллетеньге жазылыңыз және келесі тапсырысқа жеңілдік алыңыз"сияқты әрекетке шақыру түймесін қосыңыз. Сондай-ақ, пайдаланушыны сіздің сайтыңызға тіркелуге шақыруға болады.

Тартымды дизайнды қолданыңыз:
Бетті веб-сайт стилінде жобалау маңызды. Түстерге, қаріптерге және композицияға назар аударыңыз, сондықтан "сатып алғаныңыз үшін рахмет" беті заманауи және кәсіби болып көрінеді: шамадан тыс жүктелмеген, бірақ бос емес.

Сатып алуды жалғастыру сілтемесін орналастырыңыз:
Пайдаланушыға сатып алуды оңай жалғастыру үшін дүкеннің басты бетіне сілтеме немесе қайтару түймесін қосыңыз.

Сатып алу тәжірибесін бағалауды сұраңыз:
Веб-сайтыңыздағы сатып алу тәжірибесін бағалау мүмкіндігін қосыңыз.

Сатып алушы барлық ақпаратты тез игере алатындай етіп, "сіздің парағыңызды" ақпаратпен шамадан тыс жүктемеу және оны айналдырмау маңызды. Есіңізде болсын, тұтынушыға сатып алғаны үшін алғыс сөздері бар бет тек ресми хабарлама ғана емес, сонымен қатар тұтынушының тәжірибесін арттыру және сіздің брендіңіз туралы жағымды әсер қалдыру мүмкіндігі.

Алғыс беті: мысалдар

Бастау үшін оңтайлы деп атауға болмайтын алғыс парағының мысалын қарастырыңыз:

Бұл бетте Сатып алушыға сатып алғаны үшін алғыс, сондай — ақ навигация-басты бетке оралу туралы ұсыныс бар. Алайда клиентке толық ақпарат берілмейді.

Мұнда бірнеше хабарламалар бар — мысалдар бизнестің әртүрлі түрлерін сатып алғаны үшін алғыс:

Интернет-дүкенге "тапсырыс бергеніңіз үшін рахмет"

Интернет-дүкен үшін сатып алу үшін алғыс мәтіні болуы мүмкін:

Тапсырысыңыз үшін рахмет!

Сіздің тапсырысыңыз [тапсырыс нөмірі] сәтті рәсімделді және өңделуде.
Тапсырысты растайтын хатты және сіз көрсеткен электрондық пошта мекенжайына келген жеткізу туралы ақпаратты тексеріңіз.

Біздің дүкенді таңдағаныңызға қуаныштымыз! Біздің өнімдер сізге қуаныш әкеледі және сіздің барлық үміттеріңізді қанағаттандырады деп үміттенеміз.

Егер сізде сұрақтар туындаса немесе көмек қажет болса, біздің қолдау тобымызға [x-xxx-xxx-xx-xx] немесе электрондық пошта арқылы хабарласыңыз support@example.com.

Құрметпен,
Команда [Бренд атауы].

Алғыс беттерінің бірнеше мысалдары:

Бетте алғыс мәтіні, әрі қарайғы әрекеттер, сондай — ақ сайтқа навигация-қайтару мүмкіндігі берілген. Сатып алушыға Ақпараттық бюллетеньге жазылу ұсынылады және оның артықшылықтарын сипаттайды-акциялар мен жеңілдіктер туралы білу. Сондай-ақ, клиент сатып алу тәжірибесімен бөлісе алатын кері байланыс нысаны бар.
Алғыс парағында әрі қарайғы әрекеттер туралы ақпарат, тапсырыс беру және жеткізу туралы мәліметтер, сондай-ақ кері байланыс блогы бар.

"Thank You Page" - де сатып алушының өзі, тапсырыс нөмірі мен сомасы, тауар саны, сондай-ақ одан арғы әрекеттер бар. Мәтіндік блоктан кейін сайттағы жаңалықтар пайда болады, бұл клиенттің одан әрі қызығушылығына ықпал етуі мүмкін.

Интернет-курстарға арналған Алғыс парағының үлгісі

Төлемді инфобизнеске қабылдағаннан кейін клиентке оның төленген бағамға қол жеткізгені туралы хабарлау керек. Мысалы:

"[Курс атауы]"курсына тапсырыс бергеніңіз үшін рахмет!

Оқуды бастау үшін біздің сайттағы "Менің курстарым" бөліміне өтіп, "[курс атауы]"курсын таңдаңыз. Тіркелу кезінде сіз көрсеткен электрондық пошта мен құпия сөзді пайдаланып тіркелгіңізге кіруіңіз керек.

Курс сіздің мансабыңызда пайдалы болатын жаңа білім мен дағдыларды алуға көмектеседі деп сенеміз.

Егер сізде сұрақтар туындаса немесе көмек қажет болса, біздің қолдау қызметіне электрондық пошта арқылы хабарласыңыз support@example.com.

Біздің онлайн курс платформасын таңдағаныңыз үшін рахмет!

Құрметпен,
Команда [lline Courses]

Әрбір мысалды белгілі бір бизнеске және сіз ұсынатын қызмет түріне бейімдеуге болады. Ең бастысы-клиенттер өздерінің тапсырыстары мен сатып алуларына қамқорлық сезінуі үшін алғыс парағын ақпараттық, достық және кәсіби ету.

Ризашылық парағы-бұл ресми галлантия ғана емес, сонымен қатар клиенттермен қарым-қатынасты нығайтуға, адалдықты арттыруға және жаңа сатып алушыларды тартуға арналған қуатты құрал. Біздің кеңестерімізбен сіз "Thank you page" бағдарламасын енгізе аласыз немесе қарапайым алғыс парағын клиенттерді тарту және сақтау үшін қуатты құралға айналдыра аласыз.