Жақсы конверсияға әлеуетті клиенттерді қорқытатын әртүрлі факторлар кедергі келтіруі мүмкін. Төменде сатуды оңтайландыруға кедергі келтіруі мүмкін ең көп кездесетін мәселелер келтірілген:
1. Ыңғайсыз пайдаланушы интерфейсі:
Сайттың немесе қосымшаның күрделі және күрделі интерфейсі келушілерді алшақтатуы мүмкін. Егер пайдаланушы қажетті ақпаратты немесе затты тез таба алмаса, олар беттен шығып, сатып алмауы мүмкін. Сондай-ақ, мобильді оңтайландырылмаған сайт немесе қосымша интернет аудиториясының едәуір бөлігін құрайтын мобильді пайдаланушыларды алшақтатуы мүмкін.
2. Бірегей ұсыныс жеткіліксіз:
Егер сіздің ұсынысыңыз тартымды және бірегей болмаса, тұтынушылар тартымды шарттары мен бағалары бар бәсекелестерді қалауы мүмкін. Сондай-ақ, грамматикалық және емле қателері немесе мағынасыз мазмұн сіздің брендке деген сенімділікті төмендетуі мүмкін.
3. Сатып алу процесіндегі қиындықтар:
Егер төлем процесі күрделі болып көрінсе немесе тым көп уақытты қажет етсе, тұтынушылар сатып алудан бас тартып, ыңғайлы баламаларды табуға тырысуы мүмкін.
4. Сенімсіз төлем әдістері:
Сенімсіз төлем шлюздері немесе төлемді растаудың ұзақ процесі клиенттерді ашуландырып, оларды сатып алудан бас тартуға мәжбүр етуі мүмкін. Сонымен қатар, егер сіз төлем нарығының соңғы трендтерін ұстанбасаңыз, онда клиенттер ыңғайсыздықты сезінуі мүмкін және транзакция кезінде қауіпсіздіктің тиісті деңгейін сезінбеуі және бәсекелестеріңізге баруы мүмкін.
5. Интрузивті маркетинг және қалаусыз жарнама:
Тым агрессивті жарнамалық әдістер келушілерді алшақтатып, сіздің брендіңіз туралы жағымсыз әсер қалдыруы мүмкін.
Осы мәселелерді шешу және пайдаланушы тәжірибесін жақсарту сатылымдағы конверсияның тиімділігін едәуір арттырып, сіздің бизнесіңіздің онлайн-ортада табысқа жетуіне ықпал етуі мүмкін.